עגלות תינוק – סוגים ודוגמאות בהתאם לאורח החיים

עגלת תינוק היא אביזר חיוני המלווה את הילד שלכם מרגע היוולדו ועד גיל ארבע-חמש. מן ההכרח שתהיה איכותית, עמידה, בעלת אחריות ותו תקן, ויכולת להתאים לכל תנוחה ולכל גיל. השוק למוצרי תינוקות כיום מציע מגוון עצום של עגלות תינוק. כיצד תדעו מהי העגלה הנכונה עבורכם? העצה הראשונה שלנו היא: אל תתפתו לבחור עגלה רק בגלל שהיא יפה.

חקר שווקים לאחר חשיבה מקדימה

הצרכים שלכם כמשפחה, אורח החיים שלכם, אזור המגורים והמסלולים הקבועים שאתם מבצעים במהלך חיי השגרה הם מרכיבים משמעותיים המשפיעים על בחירת העגלה המתאימה. מעלית בבניין או מדרגות בלבד? תא מטען קטן או גדול? טיולים בחיק הטבע בשעות הפנאי? הליכות קבועות? כל אלה ועוד חשובים לבניית הפרופיל המתאים של העגלה הנכונה. חשוב להוסיף למשוואה זו גם את האחים והאחיות הצעירים. ישנן עגלות שמתאימות גם לשאר בני המשפחה בו זמנית.

שלושה טיפוסים – מה מתאים לכם?

עגלת פרימיום נחשבת יקרה, אבל היא מספקת את כל הפונקציות הנדרשות, כלומר, ניתן להרכיב עליה את עריסת התינוק המשרתת בתקופה הראשונה, ומעבר לכך אפשר לפרק אותה גם לסל-קל בפני עצמו. העגלה הזו מסוגלת להפוך לעגלת ישיבה מתכווננת בהמשך כאשר הילד גדל.

עגלה חצי משולבת

במסגרת האפשרויות העומדות בפניכם תמצאו גם עגלות תינוק דו שימושיות. עגלה כזו אפשר לכוון למצב שכיבה וישיבה, אבל לא תמיד למצב שכיבה 180 מעלות. העגלות האלה זולות יותר, ועל פי רוב מדובר בעגלה ספורטיבית וצרה ולכן גם קומפקטית יותר. לעתים עגלות מסוג זה מאובזרות במגש מזון בחלק הקדמי, במגש להנחת הבקבוק בחלק העליון (בסמוך לידיות) ובדרגש נוח לאחים צעירים.

טיולון

הטיולון היא עגלה נוחה מאוד משום שהיא קלה לנשיאה. עלותה נמוכה יחסית, אך מצד שני אין בה את אופציות השימוש הרבות שניתן למצוא בעגלות אחרות. לרוב מורכב הטיולון מורכב משלדה אחת ואינו מאפשר מצב שכיבה מלא. המבנה הפשוט והנוח מאפשר לילד ליהנות משדה ראייה רחב בעת הטיול.

שימו לב לפרטים הבאים

האם ניתן להעביר את האביזר המשמש לצל לשני הצדדים של העגלה? האם אפשר לשנות את כיוון הישיבה? עד כמה נוח לפרק ולהתקין אותה? האם הגלגלים מותאמים למסלולים בהם אתם נוהגים ללכת בדרך כלל? האם היא כבדה/קלה/בעלת בולמי זעזועים איכותיים? עד כמה היא נוחה לניקוי ומה לגבי משטח אחסון? תשובות לכל השאלות האלו עוזרות לכם לבחור עגלת תינוק מושלמת בשבילכם.

למידע נוסף: בדיקת מי שפיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *