קפה באלאנס עלית – הקפה שישאיר אתכם שבעים לאורך זמן!

קפה הוא המשקה הנצרך ביותר בעולם, מדובר על אחת הסחורות המבוקשות ביותר בשוק העולמי לצד נפט, זהב, גז וכיוצא באלו – ממש כך! עבור רבים, הקפה הוא חלופה לאוכל ופיתרון זמין לאותם רגעים של רעב טורדני ורצון לנשנש משהו. לאחרונה, באוקטובר 2013, חברת עלית יצאה עם השקה מחודשת של מוצר שעשוי להיות התשובה היעילה והבריאה לאותם אנשים וצרכים. קפה באלאנס עלית הוא קפה נמס איכותי ועשיר, המועשר בסיבים תזונתיים וחלבונים התורמים לתחושת השובע.

קפה באלאנס אינו תחליף לארוחה כמובן וההמלצה הגורפת היא לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה, אך הוא כן פיתרון יעיל וזמין לרעב הבלתי פוסק שאנשים רבים כל כך חווים ביום יום ולרעב מחוץ לזמני הארוחות עצמן. עלית, חלק מקבוצת שטראוס, היא החברה המובילה בישראל בשוק הקפה ואחת השחקניות הגדולות בעולם בתחום, כך שיש לה ידע נרחב בפיתוח מוצרים וגישה לחומרי הגלם הטובים ביותר. קפה BALANCE נבדק מחקרית בצורה מקיפה בשיתוף ביה"ח בילינסון ונמצא בטיחותי לחלוטין לשימוש.

איך קפה מועשר יכול לתרום לי?

בשנים האחרונות אנו נחשפים כל הזמן להשקות של מוצרים מועשרים, לרוב מדובר על חומרי "בסיס" ומוצרי מזון כאלו ואחרים המועשרים בוויטמינים, מינרלים וחומרי הזנה חשובים שקשה יותר לקבל באופן מאוזן מהתזונה. קפה באלאנס יכול להיכלל בקטגוריה זו, אך הקביעה לא תהיה מדויקת. זהו קפה שאינו מועשר ברכיבי תזונה חיוניים או כאלו שקשה לקבלם מהמזון, הוא לא נועד לפצות על חוסרים תזונתיים כאלו ואחרים אלא לספק תחושת שובע ארוכת טווח ומלאה יותר.

קפה באלאנס עלית תורם למשתמשים בו תחושת שובע אמיתית לזמן ממושך יחסית, ניתן לצרוך אותו לפני או אחרי ארוחה מרכזית וכך להרגיש שבעים יותר ואפילו להקטין את הצריכה הקלורית בארוחה עקב אותה תחושת שובע ממושכת ואיכותית. במציאות החיים המודרנית, רבים כל כך מנשנשים לאורך כל היום ו"בורחים" למאכלים לא איכותיים ולא מזינים כאשר הם מרגישים רעב או צורך להכניס משהו לפה (למשל בין ארוחת בוקר לצהריים או בשעות המנומנמות לקראת סיום יום העבודה). קפה BALANCE מאפשר להימנע מאלו ופשוט להרגיש שבעים יותר, כך שיש יותר פנאי מחשבתי ופיזי להתרכז בדברים אחרים.

פורמולה מוכחת ויעילה בהגברת תחושת השובע

 

אחרי ההסבר המעשי לגבי קפה באלאנס עלית, חשוב להבין במה מדובר ואיך זה עובד. קפה BALANCE כולל תערובת קפה נמס איכותית, עם סיבים תזונתיים מסיסים וחלבוני חלב, בפורמולה מוכרת ומוכחת בהגברת תחושת השובע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *