אימון אישי – להשפיע באמת על חייהם של אנשים

מתוך סך כל תחומי האימון שצמחו והתפתחו בשוק הישראלי בשנים האחרונות, האימון האישי הוא כנראה הגדול והמשמעותי ביותר מבחינת היקפו ומידת ההשפעה שלו על אנשים רבים כל כך. אימון אישי מהווה תהליך מקיף, מרתקו מעמיק של התפתחות, העצמה והתוויית דרך חיובית באופן כללי לאדם פרטני. האימון נעשה לרוב במודל של אחד על אחד אך יש גם שיטות אימון קבוצתיות שעדיין מתמקדות בנפרד ב"עצמי" של כל אחד מהמשתתפים. מאמן אישי איכותי ומקצועי, לאחר שקיבל את ההכשרות המתאימות, מציע יכולת משמעותית ואמיתית להשפיע באופן חיובי ועמוק על חייהם של אנשים אחרים.       

תהליך אישי מרתק ורב משמעות

אימון אישי הינו שונה מכל תהליך אישי אחר, הוא לא דומה לטיפול פסיכולוגי, לייעוץ מקצועי או לטכניקות טיפוליות אחרות. באימון האישי מדובר ביתר שאת על תהליך ועל דרך, על הגעה עצמית לפיתרונות וליישום של דברים, המאומן חייב לעשות את ה"עבודה" על מנת לראות תוצאות. כאשר בכל אלו המאמן האישי עצמו מתווה את הדרך, מהווה מקור להשראה ולגיבוש ראייה נכונה של המציאות, המאמן מקדם העצמה אישית, שואל שאלות ומאפשר למאומן שמול לצמוח, להתפתח ולמצוא את הדרך הנכונה באופן חיובי, משמעותי ועצמי.

זהו באמת תהליך אישי מרתק, עמוק ורב משמעות ולכן למאמנים אישיים ניתנת זכות אדירה גם להשפיע על חייהם של אנשים רבים לטובה, לסייע להם לגדול ולהשתפר בנקודות החשובות והמכאיבות שלהם. בדיוק בגלל יכולות אלו והמשמעות של תהליכי האימון האישיים, מדובר על תחום המחייב ידע ומקצועיות. מאמן אישי הוא כזה החייב כל הזמן ללמוד, לעבור הכשרות מקיפות במסגרת קורס מדריכים ומאמנים ולהיות בעל ההסמכות הרלבנטיות. לא כל אחד יכול להיות מאמן איכותי ומקצועי, נדרשות יכולות מסוימות לצד הכשרה מקיפה בתחום חשוב ומורכב זה – זו תובנה מהותית שרבים הגיעו אליה, מתוך עולם האימון ומחוצה לה, בהקשר לתהליכי אימון יעילים ואיכותיים. לכן התחום כיום הרבה יותר מוסדר, ברור ומקצועי.

נגיעה לאינספור תחומי חיים

אימון אישי נוגע בפועל כמעט לכל תחומי החיים של האדם. כך יש תהליכי אימון המוקדשים לזוגיות ומערכות יחסים, לקריירה, לתקשורת בינאישית, לביטחון עצמי, לפיתוח מיומנויות אישיות מסוימות, אימון בדגש על עסקים, אימון כללי לחיים, אימון פרטני להתמודדות יעילה עם הפרעות כגון ADHD וכן הלאה. באמת מדובר על עולם ומלואו המאפשר לכל אחד ואחת למצוא את המאמן הרלבנטי עבורו ואת התחום שבו הוא הכי צריך סיוע, צמיחה והתפתחות אישית.

מי שמחפש תחום תעסוקתי בעל פוטנציאל לקריירה אמיתית, מי שמחפש להשפיע לטובה על אנשים ולעסוק בתחום דינמי וחיובי במלוא מובן המילה, קורס מדריכים ומאמנים הוא התחלה נהדרת לדרך מרתקת ומלאת משמעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *