קורס Coaching – באיזה קורס כדאי לבחור?

בשנים האחרונות הפך תחום האימון האישי לאחד התחומים ה"חמים" ביותר. המודעות הרבה של כל אחד מאתנו הן לעצמנו והן לצורך בהגשמה עצמית, הובילה לא מעט אנשי מקצועי, המתמחים בתחום, להציע קורסי אימון מיוחדים, המיועדים לקהל הרחב וכן גם לכאלה, המעוניינים לעסוק בתחום ולהיות מאמנים מקצועיים. אם תחום האימון האישי מעניין אתכם ואתם מחפשים קורס coaching, שבו תוכלו לקבל את כל הכלים שיאפשרו לכם להתמקצע בתחום, הנה כמה נקודות, שתעזורנה לכם למצוא את הקורס המתאים:                       

  1. באיזו מסגרת לימודית מוצע קורס האימון – ישנן היום לא מעט מסגרות, המציעות קורסי אימון. אם אתם מעוניינים לקחת חלק במסגרתו של קורס coaching מקצועי, חשוב שתתייחסו אל המסגרת הלימודית שבו הוא מתקיים. חשוב שזו תהיה מסגרת מוכרת, כזו המתמחה בקורסים מסוג זה וכן כזו הכוללת גם צוות של מרצים ומורים, העוסקים בתחום לא מעט שנים.
  2. מהם התכנים המועברים במהלך הלימודים – כדי שתוכלו לעסוק בתחום האימון, עליכם לרכוש את כל הכלים הנדרשים לתחום. קורס coaching  מוצלח הינו כזה המציע מגוון של תכנים הקשורים לתחום האימון, הן תכנים עיוניים ועם קורסים מעשיים. אימון אישי הוא תחום מורכב מאד. כדי לעסוק בו יש לקבל הכשרה ברמה גבוהה וגם להיחשף לתחום באופן נרחב ככל האפשר. לפני שבוחרים בקורס עצמו, כדאי לבדוק אילו קורסים מועברים בו ומהם התכנים הנלמדים בכל אחד מהקורסים המוצעים במסגרת הלימודים.
  3. כמה עולה הקורס – קורסי אימון מוצעים כיום בטווח רחב של מחירים. מחירו של הקורס נקבע הן בהתאם למסגרת הלימודית שבו הוא מתנהל, הן בהתאם לתכנים המועברים בו והן בהתאם לצוות הלימודי המעביר אותם. חשוב לפנות לכמה מסגרות לימודיות שונות ולבדוק כמה עולה הקורס. קורס coaching  מורחב ומקיף מאד יעלה יותר מקורס קצר. קורס מקצועי להכשרת מאמנים יעלה יותר מקורס בסיסי שנועד לחשוף את המשתתפים בו לתחום. חשוב להגדיר את הצורך ובהתאם לחפש את הקורס המתאים.
  4. קבלת המלצות וחוות דעת – במידה ומתלבטים באיזו מסגרת לבחור, מומלץ לפנות לחברים או למכרים, שלקחו בה חלק והשתתפו בקורס אימון בעבר. כדאי לבקש מהם חוות דעת וגם המלצות על מסגרות מתאימות, שאולי תוכלנה להתאים לכם. בנוסף, כדאי גם לבקש מהמסגרת הלימודית, שמציעה את הקורס, שמות של בוגרים ולפנות לכמה מהם באופן ישיר. פנייה כזו תאפשר לכם לקבל חוות דעת ומידע חשוב שיוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *