סדנת סריגה – כיצד לבחור אותה?

דמיינו לעצמכן יושבות על כיסא נדנדה, בדיוק כמו הסבתות של פעם, וסורגות סוודר מחמם וצבעוני לאחד הילדים שלכן. את הרעיון הזה אפשר להוציא אל הפועל בזכות מגוון סדנאות הסריגה המוצעות כיום. סדנת סריגה וגם קרושה היא הזדמנות נפלאה להכיר את העולם הקסום של הסריגה וללמוד את כל השלבים הנדרשים כדי להפיק, בסופו של דבר, סוודר יפהפה או אפילו מפת שולחן מיוחדת. למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים את הסדנא? הנה כמה טיפים:                                                                     

  1. מי מעביר את הסדנא – אם אתן רוצים להצטרף לסדנת סריגה, חשוב שתבדוקנה מי מעביר אותה. חשוב שזו תהיה מורה מקצועית, בעלת ניסיון בתחום ועם יכולת בינאישית ברמה גבוהה. סדנת סריגה או קרושה מצריכה יכולות מסוימות. רק מורה בעלת ניסיון ועם הכשרה מתאימה יכולה ללמד את הקבוצה, שבדרך כלל מגיעה אליה ללא כל ידע בתחום, את כל מה שצריך לדעת בתחום.
  2. כמה זה עולה – סדנאות אלו מוצעות כיום בטווח רחב של מחירים. בין אם מדובר בסדנת קרושה וסריגה קצרה או ארוכה, העלות נקבעת בהתאם למספר פרמטרים. לפני שאתן בוחרות את הסדנא חשוב שתבררנה מראש מה המחיר ומה הוא כולל במסגרתו. האם המחיר כולל גם חומרים, בכמה מפגשים מדובר ועוד.
  3. היכן היא ממוקמת – סדנאות הסריגה מוצעות לכן בכל רחבי הארץ. ישנן סדנאות בצפון, במרכז וגם בדרום. כדאי לבחור סדנא שנמצאת קרוב למקום המגורים ובאזור נגיש שקל להגיע אליו. אם יש לכן רכב פרטי שאתו תוכלו להגיע למפגשים, אין לכך כל כך חשיבות, אולם אם אתן מסתמכות על אמצעי תחבורה אחרים, כמו אוטובוסים או רכבת, כדאי שתבדקו כיצד מגיעים אל הסדנא והיכן בדיוק היא ממוקמת. פחות מומלץ לבחור סדנאות שמתקיימות באזורים מרוחקים מאד, המצריכים נסיעה ארוכה בכל פעם.
  4. מה התכנים המועברים בסדנא סריגה – כדי שתוכלנה להפיק את המקסימום מהסדנא ובעיקר לקבל את הכלים הנדרשים לכן, חשוב לבדוק מה לומדים במהלך הסדנא. כדאי לשוחח עם המורה ולבדוק מולה מה לומדים בכל שיעור, לאיזו רמה של סריגה מגיעים ומה ניתן להפיק בתום הסדנא. אם אין לכן ידע בתחום כדאי לכן לבחור בסדנא שמיועדת למתחילים. אם יש לכן רקע כלשהו ואתן מעוניינות רק לפתח את המיומנויות שלכן בתחום הסריגה, סדנא למתקדמים או לבעלי ניסיון תוכל להתאים לכן יותר. בכל מקרה חשוב לקבל כמה שיותר פרטים לפני שבוחרים את הסדנא כדי לוודא שאכן בוחרים באפשרות המתאימה והמשתלמת לכן ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *