זכוכית- חומר המחולל נפלאות בבית או במשרד

זכוכית היא אחד החומרים בהם השימוש רק הולך וגובר עם השנים. ניתן לתת לה מגוון של צבעים, מרקמים ואף מידות שונות של שקיפות, החל מזכוכית שקופה לחלוטין וכלה בזכוכית חלבית השקופה חלקית או זכוכית שהיא כמעט לחלוטין אטומה. הדבר מאפשר שימושים רבים לחומר בבית ואף מחוץ לבית. אם בעבר החל הפלסטיק להחליף את הזכוכית במוצרים שונים, היום הולכת הזכוכית ותופסת חזרה את מקומה. כך למשל, מקלחונים שנעשו מפלסטיק נעשים היום שוב מזכוכית משיקולים אקולוגיים.

זכוכית כאמצעי להגדלת החדר

שקיפותה של הזכוכית מאפשרת ליצור אשליות אופטיות של הגדלת חדר, גם אם בפועל הדבר אינו כך. דלתות זכוכית, למשל, מאפשרות חיבור בין חדר לבין השטח שמחוצה לו. כך, גם אם מדובר על חדר ששטחו אינו גדול, ראיית השטח שמחוץ לחדר דרך הדלת יוצרת תחושה של מרחב גדול יותר ממה שקיים בפועל. גם התקנת דלת ארון העשויה ממראה מכפילה למעשה את שטחו של החדר בשל השתקפותו במראה. דלת העשויה זכוכית המחברת בין חדר שינה לבין מרפסת הסמוכה אליו יוצרת הגדלה של החדר, כניסה רבה יותר של אור וחיבור של החדר עם החוץ.

זכוכית כדרך להעברת מסרים

אם אנו עוברים מן הבית אל העסק, גם כאן ייצרו דלתות זכוכית מראה גדול ורחב יותר של המקום אך כאן יש להן משמעות נוספת- חברה אשר הכניסה אליה היא בדלת זכוכית גדולה יוצרת ללקוחות המגיעים אליה תחושה של פתיחות, קבלה ואת העובדה כי אין לה מה להסתיר.

כל בית צריך (לסגור) מרפסת

מרפסת מהווה ללא ספק ערך מוסף עבור הבית. במיוחד באזור עירוני, המרפסת מהווה מקום מפלט הנותן, ולו לרגע, תחושה של מרחב. במרפסת ניתן אף לגדל צמחים שונים וכך לחוש מדי פעם אוירה של כפר. עם זאת, לעיתים נתקלים בצורך לחדר נוסף בשל הרחבת המשפחה, הצורך להפריד בין הילדים, צורך לחדר עבודה או חדר אחסון. היום ישנן אפשרויות רבות לבצע סגירת מרפסת בעזרת זכוכית. ניתן אף להחליט כי המרפסת הפתוחה תשמש כמרפסת סגורה- פטיו ההופך למעין חממה המוקפת זכוכית. כך, בעזרת סגירת מרפסת ניתן להנות מכל העולמות- קשר עם החוץ מחד יחד עם האפשרות לווסת את מידת החום או האור הרצויה מאידך. הסגירה נעשית באמצעות השילוב המנצח בין פרופילי אלומיניום לבין זכוכית חזקה, כולל פרופיל בלגי אם מעוניינים אשר נותן למרפסת הסגורה מראה משודרג עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *