שעוני נוכחות

ארגונים רבים המעסיקים מספר רב של עובדים, מחזיקים בשעוני נוכחות באמצעותם ניתן לפקח אחר העובדים מבחינת זמני הגעה ויציאה מהמשרד או ממקום העבודה. מהרגע בו לכל אירגון ישנם מספר רב של עובדים היכולת לעקוב אחר התנהלותם ללא שעון נוכחות עובדים מוטלת בספק. שעון נוכחות בתצורתו הראשונית היה מקרטון על גביו הוטבעו שעות הכניסה והיציאה אך מאז ועד היום פותחו שעונים חכמים יותר המאפשרים החתמה ממוחשבת באמצעות כרטיס בעם פס מגנטי כרטיס נקרא ממרחק ואף החתמה ביומטרית באמצעות האצבע של העובד. כל סוגי השעונים שימושיים וניתן למצוא חברות וארגונים הנעזרים בשעון נוכחות מקטון ולחילופין ארגונים הבוחרים בשעון הביומטרי ומה שבניהם.                              

הבחירה בשעון הנוכחות

לכל אחד משעוני הנוכחות היתרונות והחסרונות שלהם. בבואכם לרכוש שעון בכדי להתייעל, עליכם להתאים את היתרונות לצרכי הארגון ולא לרכוש את השעון לפני שבחנתם את כל האופציות ואת כל היתרונות אל מול החסרונות. אין ספק כי השעון מקרטון הוא השעון הזול ביותר שיכול לחסוך לכם הוצאות רבות, אך קחו בחשבון כי שעונים אלו אינם מתאימים לארגונים גדולים, אלא למקומות עבודה בעלי מספר עובדים מצומצם וקטן. מאידך שעונים ביומטריים ובאמצעות כרטיסים (מגנטי או ממרחק), בהחלט מתאימים עבור ארגונים גדולים וניתן באמצעותם לייעל לא רק את המעקב אחרי נוכחות העובדים אלא במקביל נאגרים הנתונים בממשק ממוחשב באמצעותו ניתן להוציא פלט אל מחלקת הנהלת החשבונות. אם החלטתם לרכוש אחד משעוני הנוכחות, גשו אל חברה מובילה בתחומה ובקשו ייעוץ באשר לשעון הנדרש. חברה מקצועית תאפיין אל מולכם את צרכי הארגון וגודלו ותמליץ לכם אודות השעון האולטימטיבי עבורכם.

יתרונותיו של שעון הנוכחות

  • העובדים מקבלים את שכרם בהתאם לשעות עבודתם
  • לא ניתנת לעובד האפשרות לעקוף את המערכת ולדווח על שעות שלא נכח בארגון
  • התייעלות הארגון וחיסכון בהוצאות
  • הנפקת תלושי שכר ישירות מהמערכת הממוחשבת ללא טעויות אנוש
  • שעון נוכחות אשר יכול לעקוב אחרי עובדי השטח שאינם מגיעים מדי בוקר אל המשרד

אלו הם כמובן חלק מיתרונותיו של שעון הנוכחות. לכל אחד מסוגי שעון נוכחות עובדים יש את היתרונות שלו בהתאם לבחירתכם האישית. ישנה אפשרות לשלב בין מספר אופציות בהתאם לדרישותיכם וההשקה אותה אתם רוצים להקצות למטרה. עליכם לזכור כי שעוני הנוכחות מייעלים באופן ניכר את התנהלות הארגון וחוסך באופן מהותי בהוצאות הארגון. לא לשכוח לבצע אפיון בטרם עת להתאמת השעון לצורכיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *