נכות היא גזרה משמיים זכויות ביטוח לאומי הן לא

נכות היא מגבלה לא פשוטה איתה עליכם להתמודד בחיי היום יום. מי שאינו נכה אינו מכיר בקושי להתנייד ממקום למקום, בצורך לרכוש דירה המתאימה לצרכים, כלי רכב המיועד לנכים ובעיקר המגבלה למצוא מקום עבודה המתאים לנכות ממה אתם סובלים. אין זה משנה אם הנכות היא מולדת או שמא היא התרחשה במהלך חייכם לכל אדם נכה מגיעים הכרה של אחוזי נכות מטעם ביטוח לאומי. אחוזי נכות ביטוח לאומי מזכים כל אדם בהכנסה חודשית המאפשרת לאדם להתקיים בכבוד ולא להזדקק לעזרת המשפחה והחברים לשארית חייו.

דברים שאתם יודעים ולא מדברים עליה

ביטוח לאומי הוא מוסד ממשלתי שאינו פועל למטרות רווח אך למרות כל זאת, היכולת להוציא מביטוח לאומי את המגיע לאזרח היא משימה קשה ולעיתים אף בלתי אפשרית. עוד לפני הדרך הארוכה להכרה בנכות לה אתם טוענים, יש להוכיח את המקרה באמצעות ועדות מגוונות בה יושבים רופאים המקצים לכל אדם מספר דקות לבדיקה ללא כל יכולת להשמיע את קולכם בזמן הקצוב ועל כן עליכם להגיע מוכנים לקראת הועדה ולקראת הבאות. עליכם בראש ובראשונה להכיר את המערכת ולהבין כיצד היא פועלת. מהן החוברות אל מול הזכויות שלכם ואל מי נכון שתפנו עם איזו בקשה ובאיזו שעה. לא כל אדם יודע יכול ומסוגל להתמודד עם בירוקרטיה ועל כן ביטוח לאומי "מנצל" את חוסר הידע הכוח והיכולת להתמודד אל מולו ולא פעם יוצאים אזרחים עם זכויות פחותות ממה שמגיע להם וכפועל יוצא עם הכנסה חודשית ומענק חד פעמי נמוך ממה שהיו יכולים לקבל אם היו מכירים את הנהלים ואת כל הזכויות והחובות.

יש מי שמטפל לכם במקרה

אם הגעתם למצב בו אתם רוצים לדרוש אחוזי נכות מהביטוח הלאומי ואין אתם רואים עצמכם לומדים את זכויותיכם חובותיכם ואת אופן התנהלות המוסד, כדאי שתסתייעו בגוף מקצועי אשר בוודאות גמורה ישיג עבורכם את המקסימום שסביר שלא הייתם מצליחים להשיג. אין ספק שתאלצו לשלם עבור השרות אך גם התשלום יהיה מכסף שסביר להניח שלא הייתם מצליחים להשיג בעצמכם ואם אתם חושבים אחרת, המלצותינו היא שתעשו זאת בכוחות עצמכם אך אם לא, אל תפספסו את ההזדמנות לקבל טיפול מקצועי ומהימן מתחילת ועד סוף הדרך. אחוזי נכות ביטוח לאומי מוענקים לכל אדם שהוכחה נכותו על ידי המוסד לביטוח לאומי בהתאם לקריטריונים אותם הציב המוסד ומוצגים לכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *