האח הגדול פוקח עיניים

תקנות נועדו להכניס סדר וארגון לחיינו. מימי השבטים הפרהיסטוריים יש הגבלות על בני אדם. לדעתי, גבולות ברורים ומובנים מעניקים יציבות ובטחון. תקנה די חדשה הובאה לידיעתי: תיקון מס' 24. זהו תיקון לחוק הגנת השכר, תקנה שיצרה מהפך רציני בכל הקשור בזכויות עובדים בישראל ובמעמד העובד כאשר יש צורך בתביעת זכויותיו. הצורך הזה בשקיפות ובשעות עבודה רשומות וברישום נכון וקביל של שעות נוספות וגמולי מנוחה מאפשר למעביד לקיחת אחריות ושליטה ברורה ונכונה בנעשה בארגונו או בעסק שלו.                                          Classic clock macro shot by wide angle lens

כיוון שנטל ההוכחה לגבי העבודה עבר מהעובד למעביד, על המעביד לנהל רישום שוטף של שעות עבודה והדרך הקלה והנוחה לעשייה זו – שעון נוכחות.

בחברת TimeWatch  יש את הפתרון האולטימטיבי לנושא הנוכחות. פתרון המאפשר דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה של העובדים בעסק, בכל זמן ומכל מקום. שעון הנוכחות מאפשר דיווח נוכחות באינטרנט, בטלפון קווי ונייד, ב- SMS. בשעון נוכחות ביומטרי היתרון הוא ביכולת הזיהוי של העובד בצורה ברורה באמצעות טביעת האצבע. הנתונים של שעות העבודה מועברים למעסיק בזמן אמת. יכולת זו מאפשרת למעביד לראות מה נעשה בעסק בכל רגע נתון ולהפיק מגוון דו"חות ניהוליים אשר חוסכים זמן וכסף רב. יכולת זו מאפשרת ראייה כוללנית של שעות העבודה של כל סוגי העובדים בארגון: עובדי משרד והנהלה, עובדיחוץ/שטח וכמובן גם העובדים בחו"ל.

שעון נוכחות מתאים למגוון עסקים וארגונים: חברות הייטק ותוכנה, חברות השמה, משרדים למיניהם, חברות הסעות, מוסדות חינוך ועוד. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיות עם ראש שקט לגבי הרישום הנכון של שעות העבודה של עובדיהם כנדרש בתיקון מס' 24 וארגונים גדולים המעסיקים אלפי עובדים יכולים לראות את התמונה הגדולה של הנעשה בארגון! קלות השימוש מדהימה: אין צורך להתקין תוכנה כלשהי. בכדי להתחיל לעבוד עם שעון נוכחות TimeWatch  נכנסים לאתר רושמים את שם המשתמש והסיסמא ומתחילים לעבוד. סוף-סוף יש פתרון לחישובי שכר ידניים ולניירת המיותרת והמסבכת, והעיקר יש יחס אישי ומענה אנושי לכל שאלה. יש ליווי, הדרכה ותמיכה ללא תוספות תשלום!

שעון מוכחות ביומטרי הוא הרולס-רויס של שעוני הנוכחות, ואף הוא נמצא ב-TimeWatch. אין צורך בכרטיסי עובד, אין חשש מאובדן אמצעי הזיהוי. השעון מזהה את המראה היחודי של טביעת האצבע ונותן מענה לעובדים ומעבידים. מרגע שטביעת האצבע נקלטה בשעון, כל כניסה ויציאה תזוהה ותדווח. לשעון יש תצוגה וחיווי מלא בעברית והוא עם מסך צבעוני גדול וברור. אמרנו רולס-רויס? – אמרנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *