מקום ראשון מחכה רק לך

אין זה סוד כי חברת גוגל ומנוע החיפוש שלה, דיי "שולטים" במרחב האינטרנטי. בכל יום, מתפרסם עוד מחקר המעיד כי מרבית הגולשים בעולם עושים שימוש במנוע החיפוש של גוגל ולכן בעלי אתרים רבים מבצעים קידום אתרים בגוגל או קידום בגוגל לדפי הנחיתה והמיזמים שבבעלותם. הסוד של גוגל, או יותר נכון האלגוריתם של גוגל, טרם נחשף ורבים מנסים בכל יום להבין את סוד ההצלחה והיכולות העמודות מאחורי מנוע החיפוש הלומד את המשתמשים בו. במאמר זה, נדון מעט במנוע החיפוש של גוגל עם דגש לקידום אתרים וחשיבותו. אז אם אתם מוכנים וגוגל פתוח בחלון נוסף, המשיכו לקרוא.                      Business Concept

מי היא חברת גוגל

חברת גוגל קמה בשנת 1996 ואט אט הפכה להיות תאגיד רב-לאומי שמספק שרותים רבים, כגון: מנוע חיפוש ומידע, פלטפורמות פרסום שונות, שרות דואר אלקטרוני חינמי ובתשלום, רשת חברתית, מערכת בלוגים, אתר ווידיאו (YouTube), דפדפן ייחודי, תוכנת ארגון ועריכת תמונות ואלבומים, מערכת הפעלה לטלוויזיות, משקפיים חכמים ושלל שרותים ומוצרים אחרים. מטרתה הרשמית של גוגל היא ארגון המידע העולמי והפיכתו לנגיש יותר לכלל העולם באופן היעיל ביותר. ישנם מעל למיליון שרתי אירוח המפעילים את שרותי גוגל השונים. להלן כמה מספרים המשקפים את חברת גוגל:

  • יותר מ 65% מכלל הגולשים בעולם, עושים שימוש במנוע החיפוש של גוגל
  • יותר ממיליארד שאילות חיפוש מבוצעות באופן יומי
  • מעל ל 24,000 טרה בייט של מידע קיים במכלול שרותיה של החברה
  • אתר החברה הוא האתר הנצפה ביותר באינטרנט בעולם

מדוע חשוב לקדם את האתר דווקא בגוגל

אם אתם קוראים את השורות האלו, הרי שקראתם את המספרים שהוצגו לעיל. אין ספק, כי מנוע החיפוש של גוגל, הוא המנוע הפופולארי ביותר ובו מבקר מספר הגולשים הגבוה ביותר מבין כלל מנועי החיפוש יחד. כאשר מבצעים קידום אתרים בגוגל, החשיפה היא הגבוהה ביותר ולכן רבים פונים באופן כמעט אבסולוטי לחברות העוסקות בקידום במנוע חיפוש זה ובו בלבד. אנקדוטה מעניינת היא העובדה שרבים מהגולשים, אינם ממשיכים הלאה לעמוד השני, השלישי, רביעי (וכן הלאה) בתוצאות החיפוש של גוגל. על כן, אתרים אשר חשוב לבעליהם כי יופיעו במעלה התוצאות בכדי לזכות בחשיפה המיוחלת ולהגדיל את מעגל הלקוחות, מיד יפנו אל חברת קידום בגוגל מקצועית ובעלת ותק והצלחות, אשר תבצע את פעולות הקידום הנכונות בכדי לאפשר לאתר שלהם, להתקדם ולהופיע בעמוד הראשון של גוגל עם העדפה למקום הגבוה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *