חנויות בגדים למידות גדולות – אל תשאירו את הילדים בבית

 

"סליחה, יש לכם אולי בגדי ילדים במידות גדולות?" שאלתי בהיסוס, "לא" ענתה לי המוכרת ביובש וסובבה את הגב. זה נמשך ככה כמה חודשים, בכל פעם אישתי נתנה לי פרטים של חנות ואני הלכתי לשאול אם הם מחזיקים בגדים מידות גדולות לילדים. הספקתי לבקר לפחות בעשרים חנויות בגדים אך התשובה תמיד היתה זהה – לא. האמת, בכל פעם זה הפליא אותי מחדש, הרי יש המון חנויות עם ביגוד לגברים גדולים או נשים גדולות וכל הזמן מדברים על כך שחלה עלייה במשקלם של הילדים של היום, אז איך לעזאזל אין אפילו חנות בגדים אחת שמתמחה בבגדי ילדים במידות גדולות?  

 

בגדי ילדים במידות גדולות – לא מפסיקים לחפש

 

גם אני וגם אישתי לא קטנים במיוחד ושנינו חשנו על בשרינו את המחסור במיני חנויות בגדים שמציעות בגדים מידות גדולות כשהיינו צעירים יותר. אשתי היתה קונה בגדים בחנויות רגילות ומתאימה אותם לגופה באמצעות תופרת ואני לבשתי בעיקר מכנסי עבודה וחולצות טריקו אותם ניתן למצוא כמעט בכל מידה. למעשה, את הפגישה הראשונה שלנו העברנו בדיון מעמיק על היחס בין גברים גדולים, נשים גדולות  ובגדים ועל כך שלרוב אנחנו לא בוחרים איזה בגד לקנות  לפי המראה או הצבע שלו אלה לפי טווח המידות שלו. המצב שלנו, השתפר לאין ערוך בשנים האחרונות, יש היום המון חנויות שמציעות בגדים במידות גדולות לנשים ולגברים, קולקציות שלמות מעוצבות מתוך מחשבה על קהל האנשים הגדולים ואפשר להגיד שלכל שמלה או מכנס שמוצגים בחנויות של מידות רגילות יש דגם מקביל במידה גדולה. וזה בדיוק מה שכל כך תיסכל אותנו כהורים, איך יכול להיות שיש כזה הצע של בגדים למבוגרים אך לא ניתן למצוא בגדים לילדים במידות גדולות בלי לנסוע לחו"ל?

 

בגדים מידות גדולות – גם למבוגרים וגם לפעוטות

 

באחד הימים, כשחזרתי מעוד מסע חיפוש של בגדי ילדים במידות גדולות בידיים ריקות, התיישבתי ליד המחשב ותחלתי לחקור את הנושא יותר לעומק. תוך כמה דקות מצאתי כמה חברות שמציעות בגדים מידות גדולות לילדים, אחת או שתיים בישראל וכל השאר בארצות הברית. צעקתי לאישתי שתיגש מייד למחשב ובמשך כשעתיים ישבנו ופשוט לא האמננו למראה עינינו. ראינו המון ילדים יפים וגדולים לבושים בהמון בגדים יפים לא פחות, אפילו הצלחתי לזהות כמה דגמים שראיתי בכל מיני חנויות בגדים בהן ביקרתי במסגרת מסע החיפוש שלי, רק שהפעם הם היו במידות הנכונות. רכשנו מספר פריטים בשביל הבן שלנו ואז אישתי השתלטה על המחשב וקנתה לעצמה כמה שמלות של נשים גדולות, היא פשוט לא הצליחה לעמוד בפיתוי… 

 

בגדי ילדים במידות גדולות – אין קץ לאפשרויות

 

בשבילנו זו כבר לא בעיה. אין מילים לתאר את האושר שחשנו כשראינו את הפנים של הבן כשחזר מבית הספר לבוש בבגדיו החדשים בפעם הראשונה. אבל זו היתה רק ההתחלה, עוד באותו ערב התחלנו לקבל טלפונים מכל מיני הורים ששאלו איפה מצאנו בגדי ילדים במידות גדולות ואישתי, שלא עבדה באותה תקופה תפשה די מהר את העניין והפכה למשווקת של אחת החברות בישראל שמציעות בגדים לגברים גדולים, נשים גדולות וכמובן ילדים במידות גדולות. היום, במקום לבזבז זמן על ביקור בכמה חנויות בגדים בכל יום, אני מנצל את הזמן לדבר החשוב באמת, לבילוי זמן איכות עם המשפחה שלי.