חתונה על הים- אפשר להגשים את החלום

הים הוא אחד המקומות הקסומים שישנם. האופק הפתוח, המים מקצה לקצה, הרוח הנעימה, הרוגע והשלווה שישנם ביום או בערב קיצי וגם השינוי המוחלט שישנו ביום חורף קר כאשר הגלים מתחילים לסעור. הטוטאליות הזאת הופכת את הים למקום מרתק. לכן, רבים נמשכים לים ורוצים גם את אחד האירועים המרכזיים בחייהם, החתונה, לחגוג כשנהם רואים את הים מולם. עם זאת, חתונה על הים המתארגנת מהיום למחר אפשר למצוא רק בסרטים. במציאות, כרגיל, הדבר מורכב יותר אך כמובן אפשרי.                                                                                      OLYMPUS DIGITAL CAMERA

חתונה מהסרטים

תארו לכם את היופי של חתונה בים. קצה שמלת הכלה הלבנה מתעופפת מעט ברוח, השקיעה הורודה- כתומה מציצה, רחש הגלים- הכל כמובן נהדר אך חתונה על הים דורשת השקעת מחשבה והתארגנות. ניתן כמובן לערוך את החתונה באחד מאולמות האירועים הסמוכים לים אך ישנה בכך פשרה- זוגות המעוניינים להתחתן על הים רוצים לעשות זאת ממש קרוב לקו המים ולא מתוך אולם אשר הים יציץ מעט ממנו. אז איך עושים את זה?

להתייעץ עם מקצוענים בתחום

אם מעוניינים לערוך חתונה בים שתתקיים על החוף ממש או על צוק שצופה הישר אל הים, מדובר כבר על מבצע שכדאי להתייעץ עם מומחים בתחום- חברות המארגנות חתונות, כולל חתונות בטבע. בחוף הים אינכם מקבלים את התשתיות הנראות לכם מובנות מאליהן כמו חשמל או מים (אמנם מים דווקא יש בנמצא אך לא לכאלה התכוונו…). בנוסף יהיה צורך לדאוג למקומות ישיבה, עמדה לתקליטן, תנאים לקייטרינג וגם אישורים- כן, לא כל אדם שרוצה לערוך חתונה על חוף הם יכול לעשות זאת בכל רגע. יש צורך באישורים מהרשות המקומית וגם מהמשטרה. לכל אלה יהיה צורך לדאוג בנוסף לדברים הסטנדרטיים כמו שמלת כלה, תקליטן, צלם, הזמנות ועוד.

להאציל סמכויות לאדם המתאים

בתור אלה שנמצאים לפני האירוע המרכזי ביותר בתקופה זו אם לא בחייהם בכלל, כדאי לכם להאציל סמכויות ולתת לאדם מיומן לדאוג לכל הדברים הנדרשים בחתונה יוצאת דופן כמו כזו שמתקיימת על חוף הים בליבו של מקום פתוח. החברה המתאימה תדאג לגנרטור לאספקת חשמל, תסייע לכם במציאת קייטרינג וביצירת התנאים המתאימים עבור חברת הקייטרינג להגיש אוכל טעים וחם. חברה כזו תסייע לכם בהוצאת האישורים המתאימים, בעיצוב המקום תוך אספקת כלים ומקומות ישיבה. למעשה היא תספק עבורכם את כל המרכיבים שהיה מספק לכם אולם אירועים אם חתונתכם היתה מתנהלת באופן סטנדרטי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *