קפה עם סיבים תזונתיים

 

קפה הוא אחד מהמשקאות הפופולאריים ביותר בעולם. רוב הישראלים רגילים לקום בבוקר ולשתות כוס נס קפה ויש כאלו שאף רגילים לשתות מספר כוסות ממשקה זה במהלך היומיום, אם משום הנאה, משום שהקפה עוזר להם לחדש אנרגיות או משום שהם מעוניינים במשקה חם שמשלב מרירות ממכרת. כך או כך, רוב הישראלים שותים קפה.    Coffee cup

 

אז מה השתנה?

אם אתם מודעים לכך שקפה הוא משקה פופולארי בישראל ומעוניינים לדעת מה מאמר זה יכול לחדש לכם ומה השתנה בתחום הקפה, נוכל לומר לכם שהמודעות של הישראלים והגישה אל החיים השתנו מאוד בשנים האחרונות. בדיוק כמו שבעבר אנשים לא היו מודעים לכך שסיגריות מזיקות לבריאות משום שיש בהן ניקוטין אך במרוצת השנים הם הבינו את הנזקים של העישון וחלק גדול מהם החליט לוותר על הרגל זה, כך גם לגבי הקפה. אנשים רבים מודעים לכך שקפה כולל קפאין משפיע על מערכת העצבים בגוף, גורם לאובדן של מלחים חיוניים בגוף, מעלה את לחץ הדם, משפיע בצורה ניכרת על השינה ורבים טוענים שמדובר על חומר ממכר שלא פשוט להיגמל ממנו. משום כל החסרונות הללו אנשים רבים מנסים להיגמל משתיית קפה או לחפש תחליפים בריאים יותר של משקה זה, תחליפים שמספקים באלאנס, כלומר תחושה של איזון.

 

היתרונות של הקפה

למרות הרשימה הארוכה של החסרונות של הקפה אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש לו גם רשימה ארוכה של יתרונות והוא הפך להיות חלק משגרת חיינו. הקפה ממריץ ומעלה את כל רמות האנרגיה בגוף, הוא משפר את היכולת של הגוף שלנו לחמצן את השומנים שבו, משפר את הסיבולת ועוזר לנו לעבור בשלום את הלימודים לבחינה הקרבה או להיות מרוכזים בעבודה כאשר אנו עייפים. מסיבה זו אנשים רבים מחליטים לא לוותר על שתיית קפה אלא למצוא משקה באלאנס, כלומר משקה שיש בו קפאין אך גם חלבונים וסיבים תזונתיים חשובים שעוזרים לאיזון ולתחושת שובע.

 

לסיכום, חיים עם באלאנס הם חיים מאוזנים ובריאים. נכון להיום יש אפשרות לשלב את משקה הקפה האהוב לכם עם חלבונים חשובים לגוף וסיבים תזונתיים חשובים שיגרמו לכם לתחושת שובע ולתחושה טובה עם עצמכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *