מרפאת שיניים- בוחרים נבון

יש מרפאות שיניים רבות ברחבי הארץ ולכן רוב האנשים מוצאים את עצמם בדילמה לגבי בחירת אותה מרפאת השיניים שתוכל לשרת אותם בצורה הטובה ביותר. במאמר זה נספק לקוראים את הכלים לבחירה הנכונה של מרפאה ושל רופא שיניים.                      Dentist in exam room

מרפאה פרטית או לא?

בחירת רופא שיניים היא בחירה לא פשוטה. כל אחד מעוניין ברופא בעל שנות ניסיון רבות ומוניטין מוצלח שנבנה בעקבות מקצועיות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של רפואת השיניים ויחס אישי ללקוחות, אך הבחירה היא לא תמיד קלה. נכון להיום, לכל אחד יש שתי אפשרויות, לבחור במרפאה של קופת חולים או לבחור מרפאה פרטית. חשוב לדעת שיש הבדלים משמעותיים בין השניים, מרפאת שיניים של הקופה מספקת שירותים דנטליים מסוימים בהתאם למחירון אותו הם מפרסמים מראש, אך לא תמיד יש אפשרות לבחור את רופא השיניים שמתאים לכם. מסיבה זו אנשים רבים מעדיפים לשלם קצת יותר ולדעת שהם אלו שבחרו את הרופא שלהם לאחר בדיקה מקדימה, המלצות ובהתאם למוניטין של הרופא.

 

מרפאת השיניים והרופא שלכם. בחירת מרפאת שיניים ורופא צריכה לכלול את הדברים הבאים:

  • המלצות- כאן מדובר על הדבר הראשון שמעיד על שביעות הרצון מרופא השיניים, ההמלצות עליו. חשוב לקבל המלצה מאדם שדומה לכם בנתונים שלו, כלומר אדם שפחות או יותר באותו טווח גילאים שלכם ומבקר במרפאה בתדירות קרובה לשלכם.
  • ביקור- אין תחליף לביקור במרפאת השיניים טרם ההחלטה האם להשתייך אליה והאם להיות תחת טיפולו של רופא שיניים זה או אחר. ההמלצה היא לקבוע ביקור במספר מרפאות ולבחור לאחר פגישה עם הרופא המטפל את המרפאה שמתאימה לדרישות שלכם, כולל כל הקשור אל אווירה ויחס אישי של הצוות.
  • השכלה וניסיון- חשוב לבדוק מה ההשכלה של רופא השיניים ושל הצוות שעובד באותה מרפאת שיניים בה אתם מעוניינים להתחיל את הטיפולים שלכם. תמיד יש לדרוש הצגת רישיון רופא ולברר מה הניסיון של הרופא ומיהו קהל לקוחותיו העיקרי.
  • המרפאה- יש לוודא שהמרפאה מצוידת בציוד חדשני ומתקדם, דבר שיכול להבטיח טיפול מדויק יותר ופעמים רבות גם קצר יותר. בנוסף, חשוב לוודא שמדובר על מרפאה נקייה וסטרילית בה הצוות משתמש בכפפות ומחטא את כל הציוד הנדרש לטיפול.

 

לסיכום, מרפאת שיניים צריכה להיבחר בהתאם למיקום שלה, השירותים הניתנים בה, הצוות הרפואי שעובד בה, הציוד המתקדם שקיים בה וכמובן לאחר בירור אודות הניסיון של רופא השיניים והמוניטין שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *