קבוצת בלסקי – כרטיס ביקור

אחת מהקבוצות הידועות והוותיקות בישראל בתחום כלי צ.מ.ה ושיווק והובלת מלט בישראל היא קבוצה אשר קרויה על שם המייסד שלה צבי בלסקי. במאמר זה נספק לכם מידע אודות קבוצה זו ונגולל בפניכם כיצד היא החלה את דרכה ומהי היא מציעה ללקוחותיה הפוטנציאליים כיום.

 

תחומי פעילות של הקבוצה

הקבוצה נוסדה עוד בשנת 1977 ותחומי העיסוק שלה היו עבודות עפר וכבישים ובמקביל היא עסקה גם בכל הקשור אל תחום השמנים והדלק. כיום היא עוסקת בתחומים ספציפיים, שקשורים אל התחומים בהם היא עסקה בעבר וזאת משום המסקנה שגם בהווה יש דרישה לשירותים ומוצרים בתחום העפר שמותאמים לצרכי הלקוחות. תחומי הפעילות של החברה מגוונים וכוללים את התחומים הבאים.

 

ייצור של מכלים וצנרת לתעשייה- חברת מ.ד- עידן B מייצרת כל מיני פתרונות מבוססי פלסטיק מסוגים שונים. החברה משתמשת הן בפיברגלס והן ב-PVC וחומרים נוספים מבוססי חומר הפלסטיק שמותאמים התאמה אישית ללקוחות החברה. בחברה זו יש מחלקות שונות, ביניהן מחלקה שמומחית בכל הקשור אל תחום התכנון ההנדסי של המוצרים והתאמתם ללקוחותיה והן בתחום האחזקה של המוצרים השונים ותיקונים שונים. כל אנשי החברה נבחרו לאחר סינון קפדני ויכולים להציג בפני לקוחות החברה רזומה עשיר ומומחיות חסרת פשרות בתחומים אלו.

 

שיווק של מלט- כאן מדובר על אחד התחומים העיקריים והוותיקים ביותר של קבוצה זו. קבוצת בלסקי משווקת את המלט גם בתפזורת וגם בשקים בהתאם לדרישותיהם של לקוחותיה וצרכיהם המיוחדים. בנוסף, היא משווקת גם כל מיני חומרים משלימים, כמו למשל אפר של פחם ועוד. החברה מחזיקה צי מתוחזק של מכליות מסוג גורר ו/נגרר שמעבירות מלט ממקום למקום וזאת בהתאם לדרישותיהם של לקוחותיה. בנוסף, לחברה יש מערך מתקדם שחולש על כל תהליך ההובלה של המלט משלב ההזמנה ועד השלב בו המוצר מגיע לרשותו של הלקוח שהזמין אותו. מערך אנשי המקצוע של החברה כולל נהגים בעלי ניסיון רב בתחום וקצין רכב שאחראי על כל תחום התעבורה והבדיקות של כלי הרכב.

 

ייבוא ציוד מכני הנדסי- תחום עיסוק נוסף של קבוצה זו הוא ייבוא של כלי עבודה כבדים, כמו למשל מערבלי בטון, מפזרות אספלט ועוד.

 

לסיכום, קבוצת בלסקי היא לא רק אחת הקבוצות הוותיקות בישראל אלא גם אחת הקבוצות המתפתחות בישראל. דבר שמאפשר לכל מי שמעוניין בשירותים אותם מציעה החברה להיות בטוח שמדובר על חברה מקצועית, וותיקה ובעלת מוניטין מוצלח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *