פאות – הבחירה הנכונה

מדי שנה ענף הפאות משתכלל וניתן לראות סוגים שונים ומיוחדים בגוונים מוכרים ובגוונים חדשים. במאמר זה נעזור לכן להבין כיצד ניתן לבחור בפאה הנכונה ביותר לכן.

 

פאה- הבחירה הנכונה

היצע הפאות עשיר מאוד וכל אחת יכולה לבחור פאה בהתאמה אישית או מתוך קולקציה קיימת. יש לקחת בחשבון שיש הבדל גדול בין בחירה עצמית של פאה לבין שימוש בשירותיה של פאנית שמתאימה פיאות למבנה הראש של האישה וטעמה האישי. דבר נוסף אותו כדאי לדעת הוא שאיכות השיער היא זו שקובעת כמה זמן הפאה תחזיק מעמד וכיצד היא תיראה לאחר חפיפה ושסוג השיער, כמו למשל שיער טבעי נוכרי, ישפיע על המחיר של הפאה (נחשב היקר ביותר).

 

גודל פאה – סטנדרט והתאמה אישית

יש מידה ממוצעת וזוהי בדרך כלל מידת הפאה שמתאימה לרוב הנשים, אך ניתן להזמין גם פאה במידה SMALL או LARGE. גם אם מזמינים את הגודל הסטנדרטי MEDIUM ההמלצה היא תמיד לבחור בפאה עם רצועות באמצעותן תוכלו להתאים את הגודל של הפאה לראש ועם קליפסים. המידות הממוצעות של הפאות הן 36 סנטימטרים מקדימה לצד האחורי. ההמלצה היא תמיד למדוד באמצעות מד מטר את המידות שלכן. יש למדוד את המידות מקו השיער במצח ועד קו השיער בעורף, מאוזן אחת לאוזן שנייה ואת המידות של היקף הראש שלכן. חשוב לדעת שנשים רבות בוחרות בפאות "קאסטם", כלומר פאות בהתאמה אישית.

 

סגנון הפאה שלכן

יש סוגים רבים של פאות במגוון סגנונות וצבעים ולכן רוב הנשים מוצאים את עצמן מתקשות אל מול הבחירה של פאה אחת או אחרת. גם כאן יש אפשרות של בחירה מתוך היצע קיים או התייעצות עם פאנית ופאה בהתאמה אישית בהתאם לסגנון ולגוון השיער שמתאים לאישה. מבחינת סגנונות ניתן לבחור בפאה חלקה גולשת, חלקה בסגנון טבעי, פאה מתולתלת עמוק ועוד. חשוב לבחור את הפאה שלכן בהתאם לגוון העור שלכן. ההמלצה היא לבחור בגוון זהה או דומה לגוון השיער הטבעי שלכן. בצורה זו תוכלו להיות בטוחות שהיא תתאים לגוון בו אתן בוחרות.

 

שיער פאה- כדאי לדעת

  • סוגי שיער לפאות – יש מספר סוגי שיער בהם משתמשים למטרת ייצור הפאות ותוספות השיער: שיער סינטטי, שיער חיה, שיער טבעי ושיער מעורבב.
  • עובי השיער- חשוב להתאים את השיער של הפאה לעובי השיער הטבעי שלך. שיער אירופאי בדרך כלל דק יותר אל מול שיער אסיאתי או דרום אמריקאי.
  • גוון השיער- תמיד מומלץ להתאים את גוון השיער לגוון המקורי שלך. אם את מעוניינת בגוון קצת שונה ההמלצה היא לבחור במישהי עם גוון טבעי דומה שעשתה חמצון או הבהרה של השיער בכל שיטה אחרת.

 

לסיכום, יש לכן אפשרות לבחור פאה שתתאים לגוון הטבעי שלכן ולמראה בו אתן מעוניינות, אך כיוון שההיצע כה גדול ההמלצה היא תמיד להשתמש בשירותיה של פאנית מקצועית שתעזור לכן בבחירה הראשונית של הפאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *