מחסן גינה לחובבי הגינון שביניכם

חובבי גינון? משקיעים מזמנכם הפנוי לטובת טיפוח הגינה הפרטית? הכתבה הבאה היא בשבילכם. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם בכל הנוגע להקמת מחסני גינה מחומרי גלם שונים.

מחסן גינה המיועד לחובבי הגינה שביניכם הוא בראש ובראשונה מחסן המיועד לצרכי אחסון של כלי הגינון העומדים לרשותכם, אך במקביל הוא יכול לשמש כפתרון אחסון אופטימאלי גם לציוד וכל מיני פריטי תכולה העומדים לרשותכם. מחסני הגינה מיוצרים כיום בכל גודל נדרש, ובחלקם הם מיוצרים בהתאם להזמנה אישית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של מחסני גינה המיוצרים מחומרי גלם שונים, החל ממחסנים המיוצרים מעץ מלא, דרך מחסני פלסטיק ועד למחסנים המיוצרים משילוב של מתכת ואיסכורית. לכל אחד מחומרי הגלם המופיעים לעיל, יתרונות וחסרונות משלו, כאשר מבחינה דקורטיבית, מחסני העץ הם המחסנים המרשימים והיוקרתיים ביותר. מחסני עץ בשטח הגינה משתלבים באופן טבעי בגינה, וברוב המקרים הם משמשים מעבר למקום אחסון גם כאלמנט עיצובי המעניק ערך מוסף לגינה הפרטית והמטופחת שלכם.

הקמת מחסני גינה מעץ-כיצד?

הקמת מחסן גינה מעץ הינה פעולה המחייבת אתכם לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מיומן המתמחה בביצוע עבודות עץ כאלו ואחרות, לרבות, בניית בתי עץ, הקמת משטחי דק וכדומה. על מנת להבטיח לעצמכם הליך תכנוני יעיל בכל הנוגע להקמת מחסני הגינה בשטח החצר העומדת לרשותכם, אנו ממליצים לכם ליישם כל אחת ואחת מההמלצות הבאות: ראשית, הגדירו את מידות השטח שאתם מקצים לטובת הקמת המבנה. הקצאת השטח חייבת להתאים גם לצרכי האחסון העומדים לרשותכם (כמות הפריטים המיועדים לאחסון, גודל הפריטים) וגם לגודל החצר העומדת לרשותכם. שנית, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם מספר בעלי מקצוע בתחום עבודות העץ בנוגע לסוג העץ המומלץ ביותר לצורך בניית המבנה. שלישית, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את האופן בו ימוקמו הפריטים בתוך חלל המבנה, וזאת לצורך תכנון פונקציונאלי של חלל המבנה.

דבר נוסף אליו מומלץ להתייחס בהליך תכנון הקמתו של מחסן גינה מעץ הוא נושא המשטח עליו עתיד להיות מוצב המחסן. כיום, קיימים לא מעט פתרונות חיפוי לחצרות פרטיות, החל מחיפוי דק וקורות עץ, דרך חיפוי דשא סינטטי ועד לחיפוי אריחי קרמיקה וכדומה. התייחסות למשטח נובעת מצורך תכנוני אשר נועד מצד אחד לשמר את המשטח ומצד שני למנוע חדירת מים לתוך המחסן באמצעות פעולות איטום המותאמות גם לסוג המשטח וגם לסוג העץ ממנו מיוצר המחסן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *