מה כדאי לבדוק לפני בחירת אולם אירועים?

בניגוד מוחלט למצב שהיה קיים בעבר הלא רחוק, בו עולם האירועים היה סטנדרטי וידוע מראש, כיום עומד בפני מתכנני האירוע מגוון עצום של אפשרויות בכל תחום. בין השאר, ניתן למצוא בכל רחבי הארץ מגוון רחב ביותר של אולמות אירועים ושל גני אירועים אשר מביניהם ניתן לבחור. הבחירה אינה תמיד פשוטה, דווקא בשל המגוון הרחב. כיצד, אם כן, ניתן לבחור את האולם המתאים לנו ביותר? להלן מספר דברים שחשוב מאוד לבדוק טרם הבחירה.

 

עסק הפועל ברישיון

הדבר הראשון שיש לבדוק לגבי כל אולם אירועים אשר אל שירותיו אתם מעוניינים לפנות הינו רישיון העסק. הרישיון הינו הרבה יותר מאשר עניין פורמאלי גרידא. הרישיון מעיד על כך שמדובר באולם רציני אשר פועל תחת פיקוח, כך שהאירוע יוכל להיות בטוח לחלוטין- הן מבחינת המבנה, והן מבחינת האוכל המוגש. לאור המקרים שהתרחשו באולמות שונים בארץ במהלך השנים האחרונות, מדובר בנושא שאין לוותר עליו.

 

נגישות

חשוב מאוד שלאורחים יהיה נוח להגיע אל האולם. לכן, רצוי לבחור אולם אירועים אשר מיקומו מתאים למקום מגוריהם של מרבית האורחים. בנוסף לכך, יש לוודא כי האולם מציע כמות מספקת של חניה. אם אתם יודעים שחלק גדול מהאורחים עומדים להגיע בתחבורה ציבורית- אזי יש לבדוק גם לגבי נגישות המקום בתחבורה ציבורית, או לחלופין לדאוג להסעות מנקודות איסוף מרכזיות.

יש לציין כי עניין הנגישות נוגע גם לקשישים ולנכים- חשוב מאוד לבחור באולם נגיש גם עבור אורחים שאינם צעירים ובריאים. חשוב לבחור באולם שהגישה אליו אינה כרוכה במעבר דרך גרם מדרגות, ושיש במקום שירותים המיועדים למוגבלי תנועה.

 

גודל האולם

עוד קריטריון שחשוב מאוד לבדוק הוא גודל האולם, וכמות המוזמנים שהוא יכול להכיל. קחו בחשבון שלא די בכך שכל האורחים יוכלו להכנס, פיזית, אל האולם- כדאי לבחור באולם מרווח דיו, כך שגם אם יש לכם כמות גדולה של מוזמנים כולם ירגישו בנוח. לכן, כדאי שלא לסמוך בעיניים עצומות על מספר האורחים שבעלי האולם מציינים כמספר המקסימלי, אלא לבוא ולהתרשם בעצמכם מן הגודל ומכמות האורחים המשוערת שהאולם יכול להכיל בנוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *