כיצד לבחור מזרן לחדר השינה?

עומדים לרכוש מזרון חדש לחדר השינה?  מתבלטים בנוגע לסוג המזרן? רוצים לדעת מהם היתרונות של כל אחד מסוגי המזרנים הפופולאריים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ננסה לעשות לכם סדר בכל הנוגע לשאלה המופיעה בכותרת.

החלפת מזרונים מתי זה מומלץ?

כל מזרן, איכותי ככל שיהיה, סובל מבלאי לאורך השנים, וזאת בשל הזיעה המופרשת מגופנו לאורך הלילה, אבק המצטבר על גבי המזרן (ובתוכו) לאורך זמן, קליפות עור זעירות המוסרות מגופנו ישירות לתוך המזרן ועוד. על פי מומחי שינה החלפת מזרן מומלצת אחת ל-10 עד 12 שנים, וככל שאנו מתבגרים הם ממליצים להחליף את המזרון בחדר השינה אחת לשמונה שנים.

בבואכם לבחור מזורן חדש לחדר השינה מומלץ להקפיד על כל אחד מהפרמטרים הבאים: עובי המזרון, סוג הבד העוטף את המזרון, חומרי הגלם מהם מיוצר המזרן, וכמובן, נקודת המכירה באמצעותה אתם רוכשים את המזרון. בכל הנוגע לפרמטר האחרון, מומלץ לבדוק מהי תקופת האחריות המוענקת לכם בגין הרכישה ומה הוא ניסיונה המקצועי של נקודת המכירה בכל הנוגע לשיווק מזרנים. כיום, בכל בית עסק העוסק ומתמחה במכירת מזרונים תוכלו למצוא היצע מגוון ומרשים של מזרונים המיוצרים על ידי מיטב החברות בענף. בין יתר סוגי המזרונים הפופולאריים ביותר בישראל (אותם תוכלו למצוא בכל נקודת מכירה המתמחה בשיווק מזרונים) תמצאו את המזרנים האורטופדיים המיוצרים ללא מערכת קפיצים, מזרני קפיצים מבודדים, מזרני ספוג עם דרגת קושי משתנה ועוד. לכל אחד מסוגי המזרנים השונים יתרונות וחסרונות משלו, כאשר במכלול השיקולים אותם מומלץ לקיים בעת בחירת מזרן תמצאו את נוחות המזרן, איכויות המזרן לאורך זמן, עלות המזרן ותוקף האחריות המוענקת לכם בגין הרכישה.

בנוסף לפרמטרים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם (בבואכם לבחור מזרון לחדר השינה) לבחון את הסוגיות הבאות: האם המזרון כולל פתחי אוורור? האם המזרון מגיע עם שתי דרגות קושי שונות (אחת בכל צד)? האם המזרן מותאם באופן אישי למשקל גופכם והאם המזרון כולל מספר שכבות? אם גם אתם עומדים לרכוש מזרן לחדר השינה בזמן הקרוב, אנו ממליצים לכם לבצע סקר השוואתי בין סוגי המזרנים השונים העומדים לרשותכם, ורק לאחר שתאספו כמה שיותר אינפורמציה על איכויותיהם ויתרונותיהם של סוגי המזרנים השונים, אנו ממליצים לכם לבצע סקר השוואתי בנוגע למחיר ולסוגיה מהיכן לרכוש את המזרן. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של חנויות ובתי עסק המתמחים במכירה ושיווק של כל סוגי המזרנים, כאשר את הבחירה ביניהם מומלץ ליישם בהתאם להוראות המופיעות לעיל. שתהיה לכולנו שינה בריאה, איכותית ומספקת יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *