אריחי גרניט פורצלן – הבחירה הנכונה לריצוף הבית

אריחי גרניט פורצלן הנם אריחי פורצלן עמידים במיוחד המתאימים לעיצוב הבית. מדובר בריצוף הנפוץ ביותר בישראל, ולא בכדי: מגוון אדיר, יישום פשוט, תחזוקה קלה ועמידות גבוהה. שלבו אריחי גרניט פורצלן עם אריחים מצוירים למראה מעניין וייחודי!

אריחי גרניט פורצלן הם סוג האריחים הנפוץ והעמיד ביותר בישראל. אריחים אלו שייכים למשפחת אריחי הקרמיקה, והם מיוצרים בתהליך מורכב המשפר את עמידותם ועיצובם. האריחים מיועדים לחיפוי קירות ולריצוף חדרי הבית, ובכלל זה חדר האמבטיה. לפופולאריות של האריחים סיבות רבות: מגוון אדיר של דוגמאות וטקסטורות, עמידות גבוהה, אפשרות הדבקה על ריצוף קיים ומחיר שניתן לעמוד בו. האריחים שומרים על צבעם לאורך שנים, הם קלים להתקנה ונוחים במיוחד לתחזוקה.

כאמור, יצרני אריחי ריצוף גרניט פורצלן מתגאים, ובצדק, בעמידות גבוהה ביחס לסוגי ריצוף אחרים. בהקשר זה יש לציין שהאריחים אינם מכילים גרניט (החומר גרניט הוצמד לשמם מסיבות שיווקיות). מדובר באריחי קרמיקה בשילוב פורצלן (חרסינה). האריחים נבדלים זה מזה באופן הייצור כאשר חלקם מיוצרים בשכבה אחת (פורצלן גוף מלא) וחלקם מורכבים משכבת בסיס ושכבה עליונה (פורצלן חצי גוף). בנוסף, קיימים אריחי פורצלן גוף מעורב. האריח מגיע בצורות גימור מגוונות: החל במראה מט, דרך מראה מזוגג וכלה במראה מלוטש ומבריק. באולם תצוגה המציע מגוון רחב תוכלו להתנסות ולהבין את ההבדלים בין סוגי האריחים השונים, בהתאם למטרת הריצוף: פנים או חוץ, אמבטיה או סלון… וכן הלאה. בנוסף, תוכלו להתרשם מהמגוון האדיר של הצבעים והטקסטורות המוצעים לבחירתכם. מראה המרצפות בימינו אינו חייב להיות אחיד וצפוי: ניתן לשלב צבעים, גדלים, טקסטורות ומראה. אריחי גרניט פורצלן מגיעים גם בעיצוב מעניין במיוחד של מראה אבן טבעית ללא הקשיים בתחזוקה של אבן טבעית. אפשרות נוספת לשפר באופן דרמטי את מראה הבית בקלות ובעלות סבירה היא הדבקת אריחי גרניט פורצלן על הריצוף הקיים.

יפה במיוחד לשלב ריצוף גרניט פורצלן עם אריחים מצוירים . ממש כמו בסמטאות היפות של נווה צדק, תוכלו לרצף את ביתכם באופן חלקי או מלא באריחים מצוירים. האריחים יעניקו לחלל מראה חד פעמי שאין דומה לו. בעבר אריחים מצוירים נטו לשחיקה ולטשטוש הדוגמא מכיוון שהם יוצרו בטכניקות מיושנות ומחומרים עמידים פחות. כיום מדובר באריחי קרמיקה עמידים שאינם מתבלים והמראה היפה שלהם נשמר לאורך זמן. אצל משווקים מתמחים תוכלו למצוא אריחים מצוירים מונעי החלקה לאמבטיות ומשטחי חוץ, וכן אריחים המותאמים לריצוף חללים בפנים הבית. מעבר למגוון האדיר והיפיפה של האריחים המצוירים, ניתן אפילו להדפיס עיצוב משלכם בטכניקות מיוחדות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *