הדברה בטוחה – יש דבר כזה!

כאשר אנו מדברים על חברות העוסקות בהדברות, בטיחות היא אחד הנושאים החשובים ביותר. יש מקרים רבים בהם מדובר על פיזור חומרי הדברה בדרגת רעילות מסוימת ולא פעם שמענו על אנשים שנפגעו משום חומרי הדברה לא חוקיים שרוססו על ידי מדבירים ללא רישיון בתוקף ועל אנשים שנפגעו מחומרים אלה בצורה חמורה והגיעו לבתי חולים. מסיבה זו חשוב לבחור בחברה מקצועית המעסיקה עובדים מיומנים בעלי ניסיון רב, עובדים בעלי רישיון מדביר בתוקף שמוסמכים לבצע משימה מורכבת זו של הדברה. כי כאן אין כלל וכלל מקום לטעויות.

 

בטיחות היא הבסיס להדברה

הדברה בטוחה חשובה לא רק לנו בני האדם אלא גם לבעלי החיים ולסביבה. כאשר מדובר על הסביבה, החומרים הרעילים עלולים לחלחל אל מתחת לפני הקרקע. מסיבה זו אי אפשר לוותר על המקצועיות והרישיון של חברות העוסקות בתחום זה. יש אנשים שנמנעים מביצוע פעולות שמפחידות אותן אל במקרה בו מדובר על חולדות, עכברים, תיקנים, נמלים, פרעושים ופשפשים חשוב לא לוותר על הדברה משום פחד מחומרי הריסוס וזאת משום שהתיקנים, יונקים ומכרסמים יכולים לגרום לנזקים, זיהומים ומחלות. הדברה בטוחה מתבצעת על פי כללי בטיחות ידועים מראש ועל ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים. אלו אנשים שלמדו את הנושא והתמחו בו. טרם בחירת החברה חשוב לבדוק האם לאותו אדם שמציג עצמו כמדביר יש רישיון מדביר, או אז סביר להניח שהוא יודע כיצד מדבירים בצורה בטוחה ולא בצורה פרטיזנית. פעולות ההדברה הירוקה תמיד יערבו בראש ובראשונה את איתור המזיק, ניטור ורק לאחר מכן קבלת החלטה באשר לפעולה בה צריך לנקוט על מנת למנוע את הנוכחות של המזיק בעתיד. הפעולות נעשות על פי הוראות החוק בשיא הזהירות ועל פי כללים ידועים מראש.

 

ישנם סוגים שונים של הדברות ביניהם גם הדברה ביתית מכיוון שגם בבית עלולים להופיע מזיקים כאלה או אחרים. על מה מדובר? על חולדות, תיקנים, עכברים, נמלים, פרעושים ופשפשים. ניתן להדביר לא רק בתים פרטיים אלא גם בבתים משותפים. המטרה של הדברה ביתית היא לחסל את המזיק הקיים ולהימנע בעתיד מחזרתו. יש לשים דגש על אי פגיעה בתינוקות, ילדים ובעלי חיים. יש לבצע את הפעולות בצורה ידידותית לסביבה ובטוחה ללא שום הנחות.

 

מלבד זאת, אנשי החברה ידריכו את בני הבית כיצד לשמור על הבית גם בעתיד לבוא, דבר שיכול למנוע מצב של ביקור מכרסמים ומזיקים בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *