שירותי הדברה מקצועיים

 

אנשים מעוניינים שביתם יהיה מוגן מכל מיני מזיקים, מכרסמים, חרקים מעופפים ועוד. הסיבה לכך היא שחלק מהמכרסמים והמזיקים מעבירים מחלות, עוקצים ולא נעימים למראה. כל אלו מובילים את רוב האנשים להזמין שירותי הדברה מחברה מקצועית ובעלת ניסיון רב לפחות פעם בשנה טרם או במהלך תקופת הקיץ.

אחד הדברים החשובים ביותר אותם יש לזכור בעת הזמנת שירות של מדביר הוא לא לבחור את התוצאה הראשונה במנוע החיפוש תחת הביטוי ' הדברה עכברושים' אלא לברר האם אותו מדביר אליו אתם מתקשרים הוא בעל רישיון מדביר מוסמך ממשרד איכות הסביבה ויכול להציג רישיון זה בפניכם כאשר הוא יגיע אליכם. מדביר שעבר הכשרה ועמד בבחינות המתאימות יודע לטפל בכל הקשור אל הדברה בצורה בטוחה. צריך לזכור כי הדברה נעשית על ידי חומרים שונים בעלי אחוז רעילות מסוים. אמנם הרעלים הינם במינון נמוך, אך יחד עם זה חשוב לדעת שאותו מדביר יודע מה המינון הנכון ומהי שיטת ההדברה הנכונה שיבטיחו לכם, לילדכם ולחיות המחמד שלכם בטיחות מרבית מפני הרעלה. יש כללים ברורים ומפורטים שעל פיהם מבצעים את פעולות ההדברה, ומדביר בעל רישיון ואחריות יבצע אותם על פי הוראות החוק.

הכנה להדברה

מדביר מוסמך יספק הסבר מקצועי לכל לקוח וינחה אותו לקראת ביצוע העבודה. יש להכין את הבית לטובת ההדברה, וחשוב לפעול על פי הנחיות המדביר כדי לקבל תוצאות מרביות. בדרך כלל המדביר יתמקד במקומות ספציפיים בבית בהם החרקים/מכרסמים נוטים לשהות. (כמו למשל המטבח , המזווה, במחסן, באמבטיות, בשירותים ובמקומות נוספים בהם יש אוכל או שאריות אשפה). בנוסף, ירוססו חצרות שמסביב הבית כולל פתחי ביוב. ביצוע של פעולות  הדברה פרעושים וחרקים אחרים נעשה לרוב בתחילת הקיץ או באביב.

האפקט של חומרי ההדברה נמשך מספר חודשים, ולכן, שיא היעילות של הריסוס היא בעונות אלו. בבתים רבים נהוג להדביר פעם בשנה או אחת לשנתיים, ובמקומות אחרים, בתכיפות גדולה יותר. במפעלים, בבתי מלונות, במקומות אירוח, במוסדות בריאות, ובעוד מקומות אחרים נוהגים לבצע הדברה שוטפת ותכופה. שירותי הדברה מודרניים הינם שירותי הדברה ירוקה שמתחשבת בצורה מקסימאלית בצרכי הסביבה כאשר המטרה היא פגיעה מינימאלית בסביבה. מומלץ לשכור את שירותיו של מדביר מוסמך בעל ניסיון וידע בתחום וזאת על מנת להבטיח לעצמכם שההדברה בביתכם או במקום העסק שלכם תתבצע באופן היעיל, המקצועי והאיכותי ביותר.