בחירת ברזים לאמבטיה ולמקלחון

כניסה לבית חדש מלווה בהתרגשות ומחייבת קבלת החלטות שונות. חלק מאותן החלטות יעשו לגבי החיפוי, הריצוף ומוצרי אינסטלציה שונים אותם קונים לחדרי הרחצה והאמבט בבית. החלטות אלו תקפות גם לגבי אנשים שמחליטים לשפץ את ביתם.

בחירת ברזים לאמבטיה ולמקלחון תמיד תיעשה במקביל לבחירת חיפוי וקירוי לאמבטיה. בחירת ברזים היא משימה לא קלה וזאת משום היצע הברזים הגדול הקיים בחנויות ולכן רצוי לקרוא מעט אודות הברזים הקיימים, דבר שיכול להפוך את תהליך ההחלטה לקל ומהיר יותר.
כיום, ניתן למצוא בחנויות ברזי אינטרפוץ, ברזים אלקטרוניים, ברזים צבעוניים מסוגים שונים, ברזי פרי סטנדינג ועוד. ברזים מסוג אינטרפוץ הינם ברזים בעלי מנגנון הפעלה מווסת. כלומר, מנגנון שעיקרו הוא לווסת את המים הקרים והמים החמים באמבטיה (או במקלחון). סוג נוסף של ברזים לאמבטיה ולמקלחון הם ברזי הקיר. ברז קיר הוא ברז שיוצא ישירות מהקיר ומתפצל לשני ברזים, אחד משמש ליציאת המים הקרים והשני ליציאת המים החמים.

בוחרים את הטוב ביותר
טרם קבלת ההחלטה לקנות ברז זה או אחר חשוב לוודא שהוא אכן מתאים לייעוד שלו, לסגנון העיצוב בחדר הרחצה, לתקציב של הלקוח וכמובן שמדובר על ברז ברמת איכות גבוהה. תמיד יש לזכור שברזים לאמבטיות ולמקלחונים חייבים לשלב פונקציונאליות ועיצובית. טרם בחירת הברז יש לוודא עם המוכר שהברז אכן מתאים לכיור האמבטיה, לאמבט או למקלחון. דבר זה ימנע מפח נפש מיותר כאשר איש המקצוע שאמור להתקין את הברז יאמר לכם שהברז אינו מתאים לייעוד שלו.

אם אתם מעוניינים לקנות ברזים לאמבטיה ולמקלחון תמיד יש לוודא שאתם קונים ברזים עם פיה ארוכה. המטרה של פיה זו היא לאפשר למים לצאת ישירות לתוך האמבטיה ולא לדופן האמבטיה. בחירה נכונה תמנע גם מצבים של התזה מיותרת של המים מהברז. דבר חשוב נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא שיש כל מיני חומרים מהם עשויים הברזים ויש ברזים איכותיים יותר ואיכותיים פחות. תמיד יש לבחור בברזים איכותיים שיבטיחו לכם מראה מרשים ועמידות לאורך זמן. באם אתם מעוניינים בברזים העשויים פליז יש לקחת בחשבון שמדובר על ברזים במשקל גדול, ברזי אלומיניום הם בעלי משקל אידיאלי, ברזים עם גימור של כרום ניקל עמידים וחזקים מאוד וברזים בגימור של נירוסטה או נחושת הם ברזים עדינים בהם בוחרים רבים.

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור האם אתם מעוניינים לקנות אינטרפוץ (ברזים מסוג אינטרפוץ הינם ברזים בעלי מנגנון הפעלה מווסת), ברזי קיר או ברזים בסגנון חדשני ועדכני שיהפכו את חדר הרחצה שלכם לצעיר יותר ואטרקטיבי יותר, כמו למשל ברזים אלקטרוניים, צבעוניים בעלי יציאות מים בכל מיני צורות. בהצלחה!