מוצרי מגנטים – עולם שלם של מתנות

מהיום שבו התחלנו לראות הדפסות על מגנט והאפשרות הזו הפכה לזמינה, היה ברור שמדובר במוצר שהוא להיט. הניירות הולכים לאיבוד, אבל המגנט נצמד למקום שהוא יונח בו ויישאר שם – זמין ונוכח – כדי שהמסר ימשיך לעבור. אין פלא אם כך שיותר ויותר אנשים בוחרים להדפיס מוצרי מגנט פרסומיים ומוצרי מגנט נוספים שמיועדים להעביר מסר. הזוג הצעיר יצמיד להזמנות החתונה כרטיס ובו תזכורת לתאריך אשר תוצמד למקרר בכל בתי האורחים. עורך הדין המתחיל יחלק כרטיס ביקור שיוצמד למקרר המשרדי, ובעל משאית הגרר יצמיד כרטיסי פרסומת לרכבים בשכונה.

מוצרי מגנטים למקרר אינם בהכרח רק כרטיסי ביקור הנושאים מסר פרסומי כזה או אחר. למעשה, חברות רבות הבינו שמוצר שימושי כמו למשל טוש מחיק מגנטי או לוח שנה מגנטי יישמרו בצורה טובה יותר, מכיוון שאנשים נהנים מהם ועושים בהם שימוש. כך אנחנו פוגשים רעיונות יצירתיים כמו קליפסים מגנטיים, פרפרים צבעוניים, מסגרות לתמונות, דפי ממו מגנטיים ועוד רעיונות נפלאים של מוצרי מגנטים למקרר שאף אחד לא ירצה לזרוק. את המוצרים הללו אתם יכולים לחלק כמתנה באירוע שלכם, כמתנה ללקוחות וספקים ובכל מצב שבו אתם רוצים שיזכרו אתכם. המקרר הוא המקום שאליו מתנקזים חיי המשפחה, ואם תצליחו להדביק את המסר שלכם אליו הרי שלא תשכחו בקלות.

מתנה יפה, שימושית ומשמחת

לפני שבוחרים או מזמינים מוצרי מגנט פרסומיים מומלץ מאד ללמוד מעט את התחום. בעולם ההדפסה על המגנטים ישנם הבדלי איכות אדירים, וכדאי לבחור בחברה שמתמחה אך ורק במגנטים, ולא בחברת דפוס שהוסיפה לעצמה אפיק רווח חדש. הדפסה על מגנטים דורשת מומחיות רבה וידע רב כדי לקבל מוצר בחיתוך ובאיכות הצבעים שאתם שואפים אליה. אל תוותרו על בדיקת דוגמאות ועל גישה שירותית של הספק. המחיר בפירוש אינו הקריטריון היחיד או החשוב ביותר בעולם של מוצרי המגנטים.

מוצרי המגנטים אינם מסתכמים אך ורק במוצרים למקרר או בכרטיסי ביקור. אתם יכולים למצוא מוצרים מדהימים רבים ושונים, ומגוון רחב של רעיונות מקוריים. זכרו שכאשר אתם מעניקים את המוצר הזה לאדם כלשהו, הוא מאושר מעצם המחווה של תשומת הלב וגם מהמוצר הנחמד והשימושי. מעבר לרצון לשמח אנשים חשובים כמו ספקים או לקוחות זכרו גם שהמוצר יוצמד למקרר במקום העבודה או בבית, לדלת או לרכב. כך או אחרת ייחשפו אליו אנשים שונים שגם הם לקוחות פוטנציאליים.