הדרך שלכם לשינוי

כמה פעמים הרגשתם שאי אפשר להמשיך כך, שאתם חייבים שינוי באורח החיים? השנים חולפות, הקילוגרמים נצברים ורמת הכושר הפיזי הולכת ומתדרדרת. בגיל מסוים גם הבדיקות הרפואיות מתחילות להיראות פחות טוב – ובכלל, התחושה הכללית היא ירודה והביטחון העצמי נפגע. מצד שני: מדובר במעגל קסמים שקשה לשבור אותו. הרי ככל שהתחושה שלנו לגבי עצמנו היא קשה יותר, וככל שחווינו יותר כישלונות – כך אנו נרתעים מניסיונות לשינוי ולשיפור. קל יותר להתנחם בעוד ארוחה טעימה, מאשר להתחיל עוד מסע שאנחנו משוכנעים שיסתיים בעוד כשלון.
מרביתנו שמעו על המונח מאמן כושר אישי ומן הסתם הדבר האחרון שאנו רוצים בו הוא להכניס אדם נוסף למעגל האנשים שלוחצים עלינו לעשות שינוי. מה שחשוב להבין הוא שנושא הכושר והבריאות משתנה מאוד מאדם לאדם. המכנה המשותף היחיד לכל מי שמתקשה בשמירה על הבריאות הוא הצורך בתשומת לב אישית ובפתרון שתפור בדיוק למידותיו. ככל שהכושר ירוד יותר, כך יש לתפור את התכנית בזהירות ועל בסיס ניסיון. המטרה לא אמורה להיות מהפך מטורף – אלא שינוי הדרגתי ובריא לכיוון אורח חיים מיטיב יותר. מאמן או מאמנת כושר יגיעו לביתכם ויעזרו לכם, במסגרת היכולות שלכם, לעשות את השינוי.
הפתרון הנכון לשינוי באורח החיים
למעשה, מאמן כושר אישי לוקח תפקיד מאד טיפולי ביחס ללקוחות שלו. במידה והמתאמן נמצא בכושר סביר ומעוניין להעלות את רמת הכושר או לשמור על בריאות תקינה – המשימה פשוטה יותר. במידה ומדובר במצב מורכב יותר – אנו זקוקים להדרכה צמודה ולסיוע כדי להצליח לשמור על הבריאות ולהימנע מפציעות, לבנות את השרירים באופן הדרגתי ולעבוד בצורה מושכלת על כל היכולות עד להשגת שיפור. מאמן הכושר ילווה את התהליך הזה והתחושה של אנשים שעברו אותו היא של 'לידה מחדש' – מכיוון שאכן מדובר בתהליך שבו אנחנו נזכרים במיומנויות שהגוף שכח ולומדים כיצד להחזיר לעצמנו יכולות שנראו אבודות.
זה לא משנה אם אתם מעדיפים מאמן או מאמנת כושר – מה שמשנה זו מערכת היחסים שתיבנה ושתסייע לכם להגיע לאמון ולתחושת ביטחון מחודשת. התהליך אינו צריך לעורר סבל, ואין סיבה לחשש. מובן – אתם חייבים להגיע לאנשי מקצוע מוסמכים, בקיאים ומיומנים אשר ינהלו את התהליך כולו בצורה האחראית והבטוחה ביותר. לכן כדאי לחפש אחר מוסד שיסנן עבורכם את המאמנים ויחסוך לכם חוויות שליליות ואפילו מזיקות. אל תתפשרו על הבריאות ועל איכות החיים שלכם – בחרו לעשות שינוי וקבלו את העזרה הטובה ביותר.