שלד בניין מעץ

רשת צל – פתרון הצללה אידיאלי

ישראל היא מדינה חמה ומדי שנה הטמפרטורות בעונת הקיץ הופכות ליותר ויותר גבוהות. נתון זה בשילוב המודעות לסכנה של קרני השמש מובילים כל ארגון וכל אדם לדאוג לפתרונות הצללה למשפחה, לעובדים וללקוחות. אחד מאותם פתרונות הצללה שהוכיח את עצמו כיעיל ביותר כנגד השמש הקופחת הוא רשת הצל.

מגוון פתרונות הצללה
קיים צורך גדול לפתרונות הצללה בישראל ובהתאם יש מגוון פתרונות הצללה כמו למשל ספיידר שמספק הצללה לשטחים גדולים. שמשיות צבעוניות מאריג מיוחד שנמתח לפינותיה של השמשייה ומשרת נקודתית אנשים שנמצאים באותו איזור. רשת צל ומפרשי צל בהם משתמשים בעיקר להצללה בגנים ציבוריים וגינות. מפרשי הצל מותאמים למידות הנדרשות ללקוח, לאילוצי השטח ולכיווני השמש. פתרונות הצללה נוספים הם קאבליט. הקאבליט הוא פתרון הצללה אידיאלי לשטחים לא סימטריים בסדר גודל קטן עד בינוני. הממברנה שדומה במקצת למפרש צל מתאימה לשטחים גדולים וסככות צל שעשויות מאריג הצללה מיוחד יעילות בכ- 93 אחוזים כאמצעי הצללה לקרני האולטרה הסגולות של השמש. כעת, שכל נותר הוא לבחור את פתרון ההצללה המתאים ביותר לצרכים שלכם. כיוון שהבחירה חייבת להיות מקצועית וזאת על מנת ליהנות מהצללה יעילה חשוב להתייעץ עם מומחה מטעם חברה שמספקת מגוון פתרונות הצללה.

אחד מפתרונות ההצללה היעילים ביותר המתאימים לשטח גדול הוא רשת הצל. רשת זו מפחיתה את נזקי השמש ולכן רשויות רבות מזמינות רשת זו לפארקים, גינות ציבוריות, גנים עירוניים ומקומות נוספים. בנוסף, רשתות צל מתאימות גם לפינות חי וגני חיות בהם לא ניתן להתקין מערכת מיזוג אוויר. רשת הצל מתאימה גם להצללת צמחיה ולמטעים. אחד הדברים אותם חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת אותה רשת צל שתשרת את הצרכים שלכם הוא שככל שתבחרו רשת בגוון כהה יותר כך גם קרני השמש יבלעו באופן יעיל ביותר באריג ורשת הצל תהיה יותר אפקטיבית.

מבחינה טכנית רשת הצל עשויה מאריג שמיועד לספיגת קרני השמש, היא מתאימה למשטחים בגדלים שונים ומשטחים בעלי תנאים מורכבים, כמו משטחים שעומדים בשיפוע וכן משטחים ישרים. רשתות צל מהוות פתרון אידיאלי לכל מי שמעוניין בפתרון הצללה יעיל ושימושי במחיר נמוך. ניתן להחליט ולהשתמש ברשת זו עצמאית או להצמיד את הרשת למבנה מסוים. רשת הצל אידיאלית כפתרון קבוע וכפתרון ארעי באם יוצאים לטיול ומעוניינים בפתרון נקודתי למספר ימים. בנוסף, פתרון זה אינו מצריך שום היתר בנייה, כך שכולם יוצאים נשכרים.