איש מחזיק כדור זכוכית

מגנטים – תחום למומחים

כאשר עוסקים במגנטים יש יתרון גדול לניסיון ולמומחיות בתחום ייצור המגנטים וההדפסה עליהם. בין אם מדובר על מגנטים חזקים המיועדים לתעשייה או על מוצרי מגנטים למקרר שיש בכל בית – רצוי ומומלץ להעדיף לבצע רכישות אצל חברה שמתמחה במגנטים. חברה כזו תעניק ללקוחותיה מגנטים איכותיים יותר. כאשר מדובר בהדפסת מוצרי מגנט למטרה פרסומית – תחום פופולארי במיוחד בשנים האחרונות – חשוב במיוחד לבחור בחברה שמתמחה במגנטים. בתי דפוס רבים מציעים הדפסה על גבי מגנט, אך בפועל איכות ההדפסה ירודה ואיכות החיתוך פגומה. בסופו של דבר אין תחליף להבנה בחומר הגלם עצמו.
המגנט כשלעצמו הוא סוג של חומר בעל שדה מגנטי, אשר התגלה עוד בתקופת היוונים הקדמונים שגילו חומר שמושך אליו ברזל. מעניין לדעת ששבירת המגנט לשניים תיצור שני מגנטים שלהם עוצמה נמוכה יותר. עובדה מעניינת נוספת היא שניתן לבטל את הפעילות המגנטית של החומר באמצעות, למשל, שפשופו במגנט נוסף. כמובן שהצרכן של ימינו אינו מתעכב על עובדות אלה – וכיום בשוק הפרטי המגנטים משמשים בעיקר לצרכי יום-יום. בכל בית ישנו מקרר או משטחי ברזל אחרים, ולאלה יוצמדו מוצרי מגנט למקרר שחלקם שימושיים וחלקם דקורטיביים. חברות מכל התחומים גילו את העוצמה של מוצרי מגנט פרסומיים שיתרונם טמון בכך שלרוב שומרים אותם לאורך זמן, בוודאי ביחס לדפים מודפסים רגילים.

איש מחזיק כדור זכוכית

איש מחזיק כדור זכוכית

שימושים רבים למוצרי מגנט
הדפסה על גבי מגנטים באיכות גבוהה גרמה לכך שעולם מוצרי המגנט הפך לאטרקטיבי יותר ודקורטיבי יותר. מוצרי מגנט פרסומיים הם אסטרטגיה שיווקית שכיחה בימינו אלה. חברות רבת בוחרות מוצר שימושי ומלהיב כמו למשל לוחות ממו למקרר, לוחות שנה מגנטיים, מגנטים לרכב ועוד שלל מוצרים שימושיים. ככל שהמוצר שיימסר ללקוח הקצה הוא איכותי, שימושי ויוקרתי יותר – כך גדל הסיכוי שהוא יישמר אצלו לאורך זמן. הלקוחות בעצם נושאים עמם את המסר הפרסומי לכל מקום, ובכך מעניקים לחברה המעניקה חשיפה אדירה בקרב קהל יעד רלוונטי.
שימוש שכיח אחר של מוצרי המגנט המודפסים הוא כרטיסי ביקור מגנטיים – דרך מקורית לוודא שפרטי הקשר שלך לא ילכו לאיבוד. בנוסף, מתכנני אירועים רבים נהנים מהאפשרות להדפסת על גבי מגנטים בשתי דרכים. האחת – צירוף מגנט להזמנה עם פרטי האירוע כדי שהמוזמנים יוכלו להצמיד אותו למקום בולט ולא ישכחו את היום החשוב. הדרך השנייה היא הענקת מתנה ממותגת ומעוצבת לאורחי החוגגים – מזכרת שהיא גם יפה וגם שימושית.