שלד בניין מעץ

בחירת קבלני איטום

יש חשיבות גדולה מאוד לאיטום תקין של מבנה ולכן מדי תקופה חשוב להזמין בדיקת איטום מבנה הנעשית על ידי מומחים בתחום וזאת על מנת למנוע מצב של נזילה לא מאובחנת שיכולה לגרום נזקים לקירות הבית, לשלד ולמערכות הביוב המשויכות לאותו מבנה. עיצה זו חלה גם לגבי אנשים שמבחינים בכתם רטיבות על אחד מקירות הבית או התקרה, שמים לב שהמים בברז מעופשים וחשים בריח של טחב. פתרון מהיר ומיידי של בעיית נזילות בבית תמנע הוצאה עתידית לא קטנה של כסף ונזקים תמידיים למבנה.

שלד בניין מעץ

שלד בניין מעץ

קבלני איטום הם אותם אנשי מקצוע שמומחים בעבודות איטום שבהם משתמשים בכל מיני חומרים ידידותיים למשתמש אשר לא מצריכים חימום על ידי מקור אש. קבלנים אלו אינם עוסקים בכל הקשור אל משיחת זפת חמה על הגגות והנחת יריעות ביטומניות כאמצעי איטום על הגגות אלא באיטום מבנים ותיקון של איטום לקוי באמצעות סנפלינג, איטום שלילי ועוד. המטרה של קבלן איטום היא לשקם מבנים ולשקם חזיתות של מבנים תוך שימוש בחומרי איטום, כמו למשל צימנטים, אפוקסים וחומרים מיוחדים נוספים. העבודות העיקריות של קבלני האיטום הן איטום שלילי, כלומר איטום מהצד הפנימי של המבנה למרתפים, מקלטים, בריכות ומאגרי מים. כמו כן קבלנים אלו אחראים על פעולות איטום בהזרקה, שיקום בטון ומספקים שירות גילוי נזילות במבנים שונים.

בוחרים קבלן המומחה באיטום
במקרים בהם מגלים נזילה מהתקרה או כתמי רטיבות בבית ובמקרים בהם הלקוח מעוניין לוודא שאין נזילה בבית וזאת משום שהוא חש בריח טחב באיזור זה או אחר בבית, חשוב לפנות מיידית אל חברה שמומחית בשירותי איטום ושיקום מבנים. טרם ההחלטה לשכור את שירותיו של קבלן איטום זה או אחר חשוב שהלקוח יבדוק את הדברים הבאים: הסמכה – תמיד יש לוודא שהקבלן הוא בעל ההסמכה המתאימה. קבלני איטום חייבים להיות מוסמכים ותמיד יכולים להציג אסמכתא לכך ללקוחות הדורשים זאת. ניסיון – יש לברר מהו הניסיון של הקבלן. ניסיון ישפיע במידה רבה על איכות העבודה. מומחיות – תמיד יש לוודא שאותו קבלן בו מעוניינים מומחה בתחום הספציפי של האיטום בו אתם מעוניינים. תקנים – תמיד יש לוודא שהקבלן עובד בהתאם לתקן הנדרש. אחריות – תמיד חשוב לברר קודם להשכרת שירותיו של הקבלן שהוא מספק אחריות על העבודה אותה הוא מבצע.

לסיכום, קבלן שמומחה בתחום האיטום הוא אותו איש מקצוע שיוכל לספק לכם מידע מהימן אודות מצב המבנה שלכם והוא זה שיכול לבצע עבודות תיקון ואיטום שלילי של המבנה במקרה של נזילה או איטום לקוי.