חצר וילה

הרחקת יונים ממקום המגורים –כיצד?

יונים החיות בתוך הערים הן ללא ספק מגיפה עולמית המחייבת את בני האדם לפעול למיגור הופעתן בסביבת המגורים. הופעתן של היונים בסביבת מקום המגורים עלולה להוביל להתפרצותן של מחלות המועברות מהיונים לבני האדם וחיות המחמד באמצעות לשלשת היונים המהווה מצע גידול אופטימאלי לטפילים. בנוסף, למחלות המועברות דרך לשלשת היונים, הלשלשת הינה בעלת תכונות קורוזיביות המסבות נזק רב למתכות ולחומרי גלם אחרים.

כיום, נהוג לפעול למטרת סילוק יונים מסביבת המגורים באמצעות שיטות מתקדמות כגון הצבתו של מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים הפועל באמצעות פסי דריכה אלקטרוניים המעבירים זרם חשמלי לרגלי היונה בכל פעם שהיא מנסה לעמוד או לדגור עליהם. מכשיר זה פועל באופן מיידי וגורם ליונה להתעופף מהמקום מבלי להותיר אחריה סימנים העלולים להוביל להתפרצותן של מחלות.

בנוסף למחלות המועברות מהיונה באמצעות הלשלשת אותה היא מותירה במקום בו היא עומדת או דוגרת, הופעתן של יונים בפתחי מסתור בסביבת המגורים או העבודה (חלונות, מרפסות, גגות, מסתורי כביסה וכדומה), עלולה לגרום לריחות לא נעימים ולכלוך, ולכן, חשוב ואף מומלץ לפעול להרחקתן של היונים מוקדם ככל האפשר. השיטה האלקטרונית להרחקת יונים יעילה באינספור מונים לעומת שיטות מסורתיות להרחקת יונים כגון: הצבת רשתות צפופות, הצבת פסי דריכה ממתכת או ברזל (דוקרנים), פיזור רעלנים וכדומה, וזאת מכיוון שמדובר בשיטה "ירוקה" אשר איננה פוגעת ביונה או מזיקה לגופה אלא רק גורמת לה להתעופף מהמקום ו-"לסמן" אותו כמקום שלא מומלץ להגיע אליו. בנוסף, השיטה האלקטרונית מיושמת באמצעות פסי דריכה אלקטרונים אשר אינם בולטים לעין ובכך לא נגרם נזק עיצובי למבנה בו הם מוצבים.

פסי הדריכה האלקטרוניים המוצבים מסביב למבנה ומקומות בהן היונים נוהגות לדגור או לעמוד, פועלים באמצעות חיבור לרכזות כוח היכולות להיות מופעלות באמצעים סולאריים, ובכך תוכלו לחסוך באנרגיה וליהנות מפתרון "ירוק" וידידותי לסביבה בשני אופנים: גם לא תדרשו להעפיל מקור חשמלי זולל אנרגיה וגם לא תסבו נזק גופני ליונה אלא רק תגרמו לסילוקה מהמקום. סילוק יונים באמצעות פסי דריכה אלקטרוניים היא ללא ספק הפעולה האופטימאלית ביותר להתמודדות עם הנזקים העלולים להיגרם כתוצאה מהופעתן של יונים בסביבת מקום המגורים או העבודה, ולכן, מכשיר אלקטרוני להרחקת יונים יאפשר גם לכם ליהנות מסביבת מגורים נטולת יונים, וכפועל יוצא מכך, נטולת לשלשלת יונים העלולה להוביל להתפרצותן של מחלות רבות המועברות לבני האדם וחיות המחמד בסביבת המגורים או העבודה.