אישה מחזיקה פרח

זר שעושה מתוק בלב

כאשר שומעים את המילה "זר", באופן כמעט אוטומטי, מדמיינים זר המורכב מפרחים. יש כאלו שידמיינו זר פרחים ענק וצבעוני, יש כאלו שיחשבו דווקא על ורד אחד ויש כאלו שידמיינו זרי פרחים היושבים באגרטל במרכז השולחן. כך או אחרת, למשמע המילה זר, תמיד יעלה חיוך וזיכרון מזר אחד, שקיבלתם בעבר או שלחתם לאהוב או מאהוב. בשנים האחרונות, החל מתפתח טרנד זרים המורכבים מדברי מתיקה ולוקחים את המשמעות של "המושג" זר למקום אחר ומתוק. על הזרים הללו ועוד, בשורות הבאות.

סוגי זרים

כפי שכבר הסגרנו בפתיח המאמר, ישנם זרים המורכבים לא רק מפרחים. לזרים אלו יש שם והוא זרים מתוקים והם מורכבים ממתקים, שיכולים לעמוד בזמן המשלוח ולהגיע בצורה יפה, מעוררת תיאבון ובעיקר משמחת את הלב. מרבית חנויות הפרחים והאתרים המציעים משלוחי זרים, יעניקו גם את האופציה למשלוח של זר מתוק. חנויות פרחים ביבנה או בכל עיר אחרת בישראל, יעניקו לכם מגוון רחב של זרים למשלוח וכל אחד יבחר את זר המתאים לו. לרוב, הבחירה תתבצע על בסיס התקציב העומד לרשות המזמין מחד ומאידך על בסיס התאמה למסר אותו רוצים להעביר למקבל הזר. להלן שתי דוגמאות לבחירת זרים שונות לחלוטין; האחת –  כאשר נרצה להעביר מסר של אהבה לצד פרקטיות, נבחר בזר מתוק אשר יגיע למקבל ויעניק לו גם את מתנת היופי וגם את הטעם המתוק שיישאר לו או לה בפה. הדוגמא השנייה, כאשר נרצה לשדר למישהו שאנחנו מבקשים סליחה או משתתפים בצערו, נשלח זר פרחים בצבעים מנחמים ונעימים למראה.

הטיפ הכי טוב, שנוכל להעניק לכם הוא תמיד להתייעץ עם השוזר ולנסות לאתר תמונה של הזר טרם אישורו. כך, תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית של מי שעוסק בכך ולבטח קיבל המון פידבקים במהלך הדרך וגם תראו את הזר עצמו טרם השליחה. לא פעם, תמונות באינטרנט, אינן תואמות את המראה במציאות ולכן מומלץ לראות את הזר כפי שהוא.

לסיכום, כאשר נרצה לבצע משלוח פרחים ביבנה או בכל עיר בארץ, נבחר ראשית האם אנחנו שולחים זרי פרחים או זרים מתוקים. לאחר מכן, נגדיר את התקציב העומד לנו למטרה זו ולאחר מכן נבחר את הזר עצמו. מרבית החנויות יאפשרו לכם לשוחח עם השוזר או מוכר מנוסה ואנו ממליצים להיעזר בכך. במידה ובחרת להזמין דרך אתר, הציצו בתמונות ובחרו את הזר שקורץ לכם הכי הרבה ומשדר לכם את שתרצו לשדר למקבל.