חניוני קרוואנים

תשכחו מכל מה שידעתם על מתחמי קמפינג ובואו להכיר את הטרנד הכי פופולארי בענף תיירות הפנים הישראלי: חניוני הקרוואנים. מהצפון ועד הדרום ממתינים גם לכם חניוני קרוואנים המיועדים למנוחת לילה במסגרת טיולי קרוואן. טרנד חניוני הקרוואנים צובר תאוצה במהלך השנים האחרונות אודות לשירותי קרוואנים להשכרה בצפון, במרכז או בדרום, ובמסגרתם יותר ויותר ישראלים יכולים ליהנות מחוויית נופש בחיק הטבע.

ברשימת חניוני הקרוואנים הפופולאריים ביותר בישראל תוכלו למצוא לדוגמא את חניון הקרוואנים בחורשת טל שבצפון. בחניון: 7 מקומות לחניית קרוואנים, כאשר כל חנייה מבודדת וכוללת בתוכה: שולחן פיקניק מעץ, פרגולה, כיור רחצה וחיבור לתשתיות חשמל ומים. חניון קרוואנים פופולארי נוסף ממתין לכם במושב שאר ישוב שבצפון. הפעם מדובר בחנין קרוואנים הממוקם בלב מטע משמש והוא ממוקם בסמוך לאטרקציות תיירותיות מגוונות כגון: טיולי סוסים, קייאקים, מתחם הבניאס, צוק מנרה ועוד.

חניוני קרוואנים גם באזור הדרום

באזור הדרום ממתין לכם חניון קרוואנים העונה לשם חוות הפרסה. החניון ממוקם בסמוך לעיר שדרות והוא משלב בתוכו מרחבי דשא, מתחם מקלחת ושירותים, חיבור לתשתיות חשמל ומים ופינת חי המיועדת לילדים. חניון קרוואנים נוסף הממתין לכם באזור הדרום הוא חניון הקרוואנים של קיבוץ צאלים. החניון ממוקם במרכז הקיבוץ והוא משלב בתוכו מרחבי דשא, חיבור לתשתיות מים וחשמל ופינות קמפינג מוצלות. החניון ממוקם בסמוך לבריכת השחייה והחמאם הפועל בקיבוץ.

טיולי קרוואנים הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוצרי תיירות הפנים הפופולאריים ביותר בקרב יותר ויותר ישראלים המעוניינים לשלב בין חוויית המרחבים הפתוחים והקמפינג לבין חניית לילה מפנקת המאפשרת לכם להתפנק על מתקני שינה איכותיים גם בשטח. טיולי הקרוואנים המתקיימים בין היתר באמצעות קרוואנים אותם ניתן לשכור ולהציב בכל אחד מחניוני הקרוואנים בישראל, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מחוויית קמפינג מפנקת לאורכה ורוחבה של מדינת ישראל. כיום, תוכלו למצוא היצע מרשים של חניוני קרוואנים הפרושים בכל חלקי המדינה, כאשר כל אחד מהם ממוקם בסמוך לאזור תיירות או מוקד תיירותי מוביל. אם גם אתם רוצים ליהנות מטיול קרוואן מהנה בחיק הטבע זה הזמן להכיר את שירותי קרוואנים להשכרה בצפון או בדרום או במרכז ולצאת לחוויה מהנה ומתגלגלת של מספר ימים ולילות ברחבי הארץ. את טיולי הקרוואנים שלכם תוכלו לקיים בחניון קרוואנים מרכזי אחד וממנו לצאת לטיולים יומיים באזור, או לחילופין, להתגלגל ביחד עם הקרוואן למספר חניונים שונים ברחבי המדינה, ובכל לילה לחנות במקום אחד.