בחורה בבריכה

מידע חשוב על פרחים שכולם אוהבים

 

אוהבים פרחים? רוצים לדעת יותר על סוגי הפרחים השונים אותם אתם אוהבים להציב בתוך וואזות ואגרטלים בסביבת המגורים או העבודה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע חשוב ומעניין על סוגי פרחים שונים שכולם אוהבים.

מידע כללי על פרחים נפוצים

הפרח הראשון אותו בחרנו לציין הוא ה-ורד הנמנה על משפחת הוורדיים הכוללת בתוכה יותר מ-250 מינים שונים. הורד נחשב לאחד מסוגי הפרחים האהובים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם ובעיני רבים הוא מסמל את הרומנטיקה והאהבה. בכל חנות פרחים באשדוד או בכל שירות משלוחי פרחים הרצליה ובכל מקום אחר בארץ תוכלו למצוא מגוון עשיר של מיני ורדים הגדלים בחממות בכל רחבי הארץ.

פרח נפוץ נוסף אותו תוכלו למצוא בכל חנות פרחים בישראל הוא ה-סחלב (אורכידאה) המשתייך למשפחת הסחלביים הנחשבת למשפחת הצמחים הגדולה ביותר. צורתו הייחודית של הסחלב והגוונים השונים של הזנים השונים העניקו לסחלב את מעמדו כפרח אצולה המסמל יוקרה ופאר. במידה ואתם מגדלים סחלבים בסביבת הביתית, אנו ממליצים לכם להקשות את הסחלב במים מזוקקים המגיעים ישירות ממערכת המיזוג הביתית וזאת אחת לעשרה ימים במהלך חודשי החורף ואחת לשבעה ימים במהלך חודשי הקיץ. פרח יוקרתי נוסף הנלווה כיום לזרי פרחים רבים בישראל הינו השושן הצחור הנמנה על משפחת השושניים. פרח זה מזכיר בצורתו מבנה של פעמון כאשר עטרת הפרח משלבת בתוכה פרחים גדולים בגוון לבן ואבקנים צהבהבים. עלי הכותרת של השושן הצחור מתאפיינים בריח מתקתק.פרח נוסף המשתייך למשפחת השושניים הוא פרח השושנה. בפרח זה יופיעו תמיד שישה עלי כותרת כאשר שלושה מהם יופיעו בחלקו העליון של הפרח ושלושה מהם בחלקו התחתון. פרחי השושנה המשווקים בחנויות הפרחים בישראל מגיעים בצבעי אדום, לבן או כתום.

רכישת פרחים באשדוד או בכל עיר אחרת בישראל, מתאפשרת כיום גם באמצעות רכישה מקוונת של זרי פרחים לכל צורך ומטרה. באתרי האינטרנט המובילים ביותר העוסקים במתן שירותי משלוח פרחים הרצליה או בכל עיר אחרת בישראל, תוכלו ליהנות ממידע מורחב אודות סוגי הפרחים השונים המשווקים בישראל. כמו כן, תוכלו ליהנות מפתרונות משלוח מזומן המאפשר לכם לקבוע את מועד ושעת המשלוח הרצויה לכם. אפשרויות הרכישה והמשלוח באמצעות רשת האינטרנט מאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות מפתרון יעיל ומהיר לביצוע פעולות רכישה ו/או משלוח פרחים בכל רחבי הארץ. זה הזמן לבחור את הפרחים האהובים ביותר עליכם, לאגד אותם בזר מרשים ולבצע פעולת משלוח לכל אחד ואחת מהאנשים היקרים לליבכם….