סרטי תדמית, לא בבית ספרנו

"די! , כמה סרטי תדמית אפשר לראות?" שאג אורי לחלל האולם שהתמלא פתאום בהמולה בלתי צפוייה. "כן, די כבר עם הסדרה הבלתי נגמרת הזו של מצגותשיווקיות, אתם יודעים בשביל מה אנחנו כאן" זעק מישהו, "אם אני רואה עוד מצגת עסקית אחת אני מתאשפז" צעק מישהו אחר. אורי, שבדרך כלל התבייש להוציא את האף מהחדר שלו, הרגיש כנראה בפעם הראשונה בחייו מה זה תשומת לב חיובית ובניגוד להרגלו תפש פיקוד. "רוצים הדמיות, רוצים הדמיות" החל למלמל בקול נמוך שהלך והתגבר ככל שהצטרפו אילו יותר אנשים. לבסוף, כשתשעים אחוז מהנוכחים כבר צעקו את המנטרה במלוא ריאותיהם, יצא לבמה מנכ"ל החברה. 

מצגות מהגיהינום

"חברה, אני יודע שמה שמעניין אתכם זה הדמיות של המשחק החדש שלנו אבל אין מה לעשות, הכנס הזה מיועד קודם כל לאנשי עסקים, החלק של המשחקים הוא ממש לא העיקר" פלט המנכ"ל בלאקוניות אחרי שהקהל הואיל להשתתק. "יש לכם שתי אופציות, או שתלכו כבר עכשיו הביתה או שתשבו בשקט עד שנסיים לעבור כל החומר, יש לנו בתכנית עוד חמש מצגות עיסקיות ושלושה סרטי תדמית וזה אמור לקחת בערך שעה. אם אין לכם סבלנות לשבת בשקט אתם יכולים לצאת, רק תזכרו שאם יצאתם לא תוכלו לחזור לאולם. לדעתי, כדאי לכם להישאר, אולי תצליחו ללמוד משהו מאיזו מצגת עסקית שהוא קצת פחות מסעיר ממשחק אבל הרבה יותר שימושי".

 

הדמיות משחקים, יכולות לשגע פילים

"אז מה אתה אומר? הדמיות זה משהו שכדאי לחכות לו או שנוותר?" שאלתי את אורי בלחש. שמתי לב שחלק ניכר מהאנשים שהקיפו אותנו חיכו לתגובתו של אורי גם כן. "אולי נבקש מהם להציג את המשחק עכשיו ולהמשיך עם איזה מצגת או סרט תדמית אחרי שנלך" הציע נער שישב ליידנו וביקש לנצל את הקשרים הטובים של אורי עם שאר הקהל. "תשמע ירון" , פנה אלי אורי כשהוא מתעלם לחלוטין מהנער, "אתה יודע שאין דבר שמביא לי את הסעיף יותר מבזבוז זמן, על אחת כמה וכמה אם הזמן מתבזבז על מצגת עסקית. אבל אם אני לא חוזר לאחיין שלי עם תיאור מפורט על המשחק הזה, אחותי תתלוש לי את האוזן הימנית ואמא שלי את השמאלית ואתה יודע שאני קשור לאוזניים שלי".

 

הדמיות משחקים – קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים בסוף

חשקתי שיניים והמשכתי לצפות. שני סרטי תדמית ושלוש מצגות כבר עברו ואני ספרתי את הדקות עד שיחילו ההדמיות של המשחק. באמצע ההדרך בערך התחלתי להרגיש חוסר נוחות מסויים באיזור הבטן ובעיצומה של מצגת עסקית על פוטנציאל היצוא של מוצרים שונים שהייתה אמורה להיות האחרונה בהחלט הבנתי שאין ברירה, אני חייב למצוא שירותים. מבט מהיר לכיוונו של אורי הסביר לי שאצלו המצב לא שונה, כנראה שלא השתלם לנו לחסוך חמישה שקלים על שווארמה. את זעקות השימחה של הקהל שמענו מרחוק, נראה כאילו המשחק החדש הוא באמת משהו מיוחד רק חבל שלא הציגו הדמיות שלו בשירותים.   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *