נופש ברמה גבוהה במקום הנמוך בעולם

ים המלח הוא אחד מאתרי התיירות המיוחדים ביותר בארץ ואפילו בעולם. נופש בים המלח מספק התנתקות מוחלטת מהשגרה וחיי היום יום באמצעות הנוף היחודי- מים תכולים ונוף מדברי מלא צוקים מרשימים וגם באמצעות המשאבים המזוהים כל כך עם ים המלח כמו הבוץ מלא המינרלים. ישנו מקבץ מרשים של מלונות בים המלח בהם ניתן לבלות חופשה מפנקת כמעט מבלי לצאת כלל מגבולות המלון. ניתן לבחור גם מלונות בוטיק אשר נמצאים על שפת ים המלח או מעט רחוק יותר כמו בעין גדי. מלבד הבילוי במלון, במה עוד כדאי לתבל את הנופש בכדי להפכו לחוויה עוצמתית עוד יותר?

אטרקציות בעין גדי

לא רק מלונות בוטיק עם ספא יש בקיבוץ עין גדי. יש בו אטרקציות מעניינות נוספות שכדאי לבקר בהן. אחת האטרקציות היא הגן הבוטאני. הגן כולל צמחים מרחבי העולם: צמחים המאפיינים את ארצנו לצד מינים שונים של קקטוסים ממדבריות העולם וצמחים טרופיים מיערות הגשם. מן הגן הבוטאני תוכלו לעבור למשחק מיני גולף אשר ממוקם בסמוך לבריכת הקיבוץ. אם הנופש שלכם הוא משפחתי זוהי פעילות כיפית לכל המשפחה. בסמוך לעין גדי נמצא גם נחל דוד, מסלול קסום המרחיק אתכם מן המדבר הישר לתוך נוה מדבר בו ישנו מפל וצמחית מים.

מוזיאונים במדבר

אם אתם חובבי אמנות, בעיר ערד השוכנת בקרבת מלונות בים המלח ישנם מספר מוזיאונים בהם תוכלו להוסיף לחופשה גם פן תרבותי מלבד הפינוק שאותו אתם מקבלים בשפע בטיפולי הספא ובמלון. ישנו מוזיאון זכוכית בו ניתן לראות תערוכות קבועות ומתחלפות של עבודות זכוכית בצורות וגדלים שונים. ישנו מוזיאון נוסף, מוזיאון מראה במדבר המציג עבודות קרמיקה וחרס מעשה ידי אמנים שונים המתגוררים בסביבה: יהודים, בדואים וערבים.

פעילויות ספורט ואקסטרים

סביב ים המלח ניתן למצוא שפע של פעילויות בהן תוכלו להכיר את המקום טוב יותר גם דרך הרגליים. הפעילויות כוללות טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים, סנפלינג ולחובבי האקסטרים באופן מובהק- גם צניחה חופשית במועדון צניחה הנמצא במצדה.

לשחק ליד המלונות

אם אתם מעוניינים להפר מעט את השלווה והאידיליה האופפים אתכם ולחוות קצת פחד והרבה אקשן, בעין בוקק, ממש בקרבת המלונות נמצא Fantasty Island. זהו פארק משחקים ענק בסגנון פנטסטי המשלב בתוכו אטרקציות כמו סרט בשבעה מימדים בעל אפקטים רבים, או מבוך הפחד לאלה שמזמן לא שמעו את ליבם דופק בקצב מהיר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *