מדוע חשוב כל כך שתהיה לכם אפליקציה לעסק?

הסמארטפונים מחוללים מהפכה בעולם בכלל ובישראל בפרט, ועוד ועוד בעלי עסקים בונים אפליקציות לצרכים העסקיים. אם גם לכם יש עסק, אם כל החברים מסביב ממליצים לכם לבנות אפליקציה ואם אתם עדיין מתלבטים האם להשקיע בכך משאבים, המאמר שלפניכם יסייע לכם להכריע בסוגייה. 

להגדיל רווחים ולחזק תקשורת עם לקוחות באמצעות בניית אפליקציה לעסק

בניית אפליקציה לעסק היא כיום חובה עסקית, וכדי להבין זאת מספיק להצטייד בשני הנתונים שלהלן:  אנליסטים בתחום האינטרנט מגלים כי בישראל קיימים כיום כ-5 מיליון משתמשי סמראטפונים, וכי ישראל ממוקמת במקום ה-26 ברשימת המדינות בעלות אחוז גבוה של משתמשי מכשירים חכמים. מעבר לכך,  מחקרים שנערכו על שוק המכשירים הסלולריים הניידים מראים כי בשנים האחרונות היקף השימוש באפליקציות על-ידי ישראליים קפץ בלמעלה מ-400 אחוזים, נתון שהוא בהחלא מרשים. המסקנה הפשוטה של חיבור שני הנתונים הללו היא כי כדי שהעסק שלכם לא יישאר מאחור ועל מנת שהוא ייתפס בעיני לקוחות ככזה הנמצא בקדמת הבמה לא רק מבחינת תודעת שירות, אלא גם מההיבט הטכנולוגי ומבחינת עדכניות- בניית אפליקציה היא הכרח עסקי עבורכם.
פיתוח אפליקציות לעסקים יאפשר ללקוחות שלכם להיות אתכם בקשר ישיר ורציף 24 שעות ביממה, כך שתוכלו לחזק את התקשורת שלכם על לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ועל-ידי כך למנף את העסק ולהגדיל את ההכנסות. לבסוף, יש לזכור, כי העולם העסקי איננו פשוט, וכי כדי לשרוד בו אסור לקפוא על השמרים, אפילו לא לרגע. כאשר לכל המתחרים שלכם יש כבר אפליקציה לעסק, פיתוח אפליקציה לעסק שלכם יאפשר לכם להדביק את המתחרים, ולהמשיך לצעוד בגאון בדרך אל היעדים העסקיים.

כיצד לבחור חברת פיתוח אפליקציות?

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת החברה שתבנה לכם את האפליקציה העסקית היא מידת הקשיבות של נציגיה אל הצרכים שלכם. בנייה נכונה של אפליקציה לעסק חייבת להיעשות תוך בחינת הצרכים העסקיים, המטרות והיעדים, על מנת שהאפליקציה תיתן מענה מיטבי לדרישות. על כן, עם יצירת הקשר הראשוני עם החברה, רצוי להתעניין בתהליך העבודה, ולוודא שהוא כולל לפחות פגישת היכרות אחת, במסגרתה תינתן לכם האפשרות לבטא את הצרכים ולהסביר אילו יעדים אמורה האפליקציה לממש. אל תתנו לאף איש מקצוע לכפות עליכם את האג'נדה המקצועית שלו, כי בסופו של יום, אתם מכירים את העסק שלכם טוב יותר מכל אחד אחר, ועל כן על חברת האפליקציות לאפשר לכם לקחת חלק אקטיבי בהגדרת הצרכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *