כיצד לעצב חדר תינוקות – רעיונות לעיצוב פשוט, נוח ויפה

חדר תינוקות איננו מוכרח להיות פשוט בעיצובו. ישנם היום לא מעט אלמנטים עיצוביים שניתן לשלב בחדר וגם פריטים שונים, שיחד ייצרו את המראה הנכון וגם יעניקו לתינוק סביבה שנעים להיות בה. בין אם משלבים בחדר פריטים כמו עריסה לתינוק, מיטה, טרמפולינה לתינוק ובין פריטים קישוטיים, כמו טפטים צבעוניים וכדומה, כל אחד מהם יכול לתרום למראה כולו וליצור את האווירה הנדרשת. הנה כמה רעיונות לעיצוב, שיעזרו לכם לעצב את החדר המתאים לתינוק שלכם:

  1. זה הזמן למחזר רהיטים – לא מוכרחים לקנות רהיטים חדשים לחדר התינוק. אם אתם רוכשים עריסה לתינוק ומחפשים גם שידת החתלה, חפשו שידות יד שנייה וצבעו את השידה המתאימה לכם. אם יש לכם טרמפולינה לתינוק שזה עתה רכשתם, צבעו את השידה שמצאתם בצבעים הזהים פחות או יותר לצבעי הטרמפולינה וצבעי העריסה.
  2. אל תעמיסו בפריטים רבים – כשמדובר בתינוק קטן, אין צורך להעמיס בפריטים רבים וגירויים שונים. בין אם זו עריסה לתינוק או אולי טרמפולינה לתינוק, שלבו עוד כמה פריטים בודדים והסתפקו בכך. גם אם מדובר בחדר גדול באופן יחסי לא מוכרחים למלא אותו ברהיטים רבים. חשוב שיהיה מאוורר ונעים ולא עמוס מדי.
  3. חפשו השראה – אם אין לכם רעיונות כיצד לעצב את החדר, חפשו מקורות להשראה. תוכלו למצוא לא מעט אתרים המתמקדים בעיצוב הבית, לרבות עיצוב חדר תינוקות, וגם אתרים, המציעים למכירה פריטים ואביזרים שונים שמיועדים לתינוק, כמו עריסה לתינוק או טרמפולינה לתינוק. תוכלו לראות בהם את המוצרים השונים, האופן שבו הם מעוצבים ולקבל רעיונות ובעיקר גם השראה.
  4. חשבו לטווח הארוך – כל פריט שאתם משלבים בחדר וכל עיצוב שעליו אתם חושבים, התייחסו גם לטווח הארוך. כדאי לבחור בעיצוב נטרלי, כזה שיוכל ללוות את התינוק שלכם גם בהמשך, כשיגדל ויאפשר לכם לבצע שינויים, במידת הצורך, בקלות רבה. אם אתם רוצים, למשל, לצבוע קירות, צבעו אותם בגוונים בהירים. כך, במידה ותרצו בהמשך לשנות את זה לצבע כהה יותר, לא תתקלו בבעיה ותוכלו לעשות זאת בקלות.
  5. היעזרו במומחים בתחום – אם אתם מתלבטים, היעזרו במומחים בתחום. כך תוכלו לקבל עצות וטיפים חשובים שיעזרו לכם וגם לבצע את עבודת העיצוב בצורה הנכונה. תוכלו להיעזר בצוותי החנויות המציעות פריטים ומוצרים לתינוק כדי לקבל רעיונות, וכמובן גם בחברים או בבני משפחה המתמחים בכך או שהם עצמם עשו זאת בעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *