שיווק באינטרנט לטווח הארוך והקצר

האינטרנט הפך היום לכלי תקשורת מרכזי המשרת בין היתר גם חברות ועסקים רבים. מעבר לעובדה שבאמצעות האינטרנט מגיע הגולש למידע רלוונטי לו ואף מבצע רכישות, האינטרנט מאפשר גם לחברות ליזום וליצור את הקשר עם לקוחות פוטנציאלים ולהיות למעשה אקטיבים יותר. אם עד כה החברה או העסק רק יכלו לפרסם את מוצריהם בדרכים שונות ולהמתין שהלקוח יגיע אליהם, שיווק באינטרנט מאפשר לחברה להיות זו שיוזמת קשר אישי עם לקוח פוטנציאלי. ישנם מספר כלים להגדלת המכירות באמצעות האינטרנט. בחרנו לספרעל כמה מהם.                                           

הגדלת המכירות בטווח הקצר בעזרת גוגל

אחד הכלים היעילים להגדלת מכירות בטווח הקצר הוא קמפיין באמצעות קידום בגוגל. באמצעות תשלום לגוגל שמחושב על פי מספר ההקלקות שהקליקו הגולשים על הקישור לאתר או למודעה, תוכל המודעה שלכם להיות מפורסמת בראש רשימת התוצאות של חיפוש רלוונטי. כך הידיעה או הפרסום שלכם יוכל להגיע בזמן קצר יחסית לידיעתם של גולשים רבים. קידום בגוגל הוא מצויין לפרסום של מבצע זמני, אירוע מסויים או כל מידע שאתם מעוניינים שיגיע לגולשים רבים ככל האפשר ובזמן הקצר ביותר האפשרי.

קידום אתרים אורגני- להתמקם בראש רשימת התוצאות לטווח הארוך

אם מטרתכם היא לקדם את אתר האינטרנט שלכם לטווח ארוך, קידום אתרים הוא דרך מצויינת לכך. קידומו של אתר אינטרנט הוא עבודה סיזיפית הנעשית כמו פאזל רב חלקים. קישורים לאתרכם ישובצו באתרים אחרים בדרך של שותפויות, ישובצו במאמרים ובבלוגים, ברשתות החברתיות ואפילו בפורומים שונים. גם שיבוץ מילות מפתח רלוונטיות בתוך תוכן האתר תורם לרלוונטיות שלו. כך לאט לאט הופך האתר לזמין יותר ויותר עבור הגולשים המחפשים מידע בנושא. עבודה זו נעשית בידי המומחים בדבר כיוון שהקידום האורגני דורש השקעה וסבלנות רבה. עם זאת, לאחר עבודה של מספר חודשים הנעשית במקצועיות ההתקדמות לראש רשימת התוצאות בגוגל היא מובטחת לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק- להגיע אל הלקוח הפוטנציאלי

פרסום בפייסבוק מאפשר לכם כבעלי העסק לעשות פילוח אוכלוסיית יעד ולהפנות את הפרסום אליה. פרסום בפייסבוק מאפשר להגיע לקהל מצומצם בעל פוטנציאל גבוה להפוך ללקוח נאמן וגם לאחר הפיכתו ללקוח לשמור איתו על קשר ארוך טווח. המשפט:"תפסת מרובה- לא תפסת" הוא כלל חשוב בתחום הפרסום. הפניה לקהל רחב ללא סינון תפספס את המטרה. הפייסבוק מאפשר לבצע פילוח באמצעות פרמטרים כמו: אזור מגורים, גיל, מין ואפילו עיסוק או תחביבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *