כמה דרכים לעזור לאתר שלכם לטפס מעלה

היום אתר הוא הפנים הראשונות של העסק. יותר ויותר אנשים מתוודעים לעסקים דרך הגלישה ולא בדרכים מסורתיות. בכדי שאותם גולשים יתוודעו ויכירו גם את האתר שלכם הוא צריך להופיע בדף או לכל היותר שני הדפים הראשונים ברשימת התוצאות. איך להביא את האתר לכך? זהו בדיוק תפקידו של קידום אתרים.

קידום אתרים אורגני בעזרת חברה

קידום אתרים אורגני הוא קודם כל תהליך. תוצאות התהליך נראות בהדרגה ולא בזמן קצר אך אם פועלים כפי שצריך התוצאות נשמרות לטווח ארוך. הפעולות הללו הן טפטופים של קידום ופעולה בכמה זירות: שדרוג האתר והפיכתו לרלוונטי יותר במספר דרכים או בעגה מקצועית: אופטימיזציה. בנוסף פעילות ברשתות החברתיות, בלוגים, שיתופים בין אתרים שמטרתה היא אחת: להפוך את האתר לרלוונטי ככל שניתן באמצעות שזירת מילות מפתח שיקשרו אל האתר. קידום אתרים אורגני הוא סיזיפי, נעשה, כאמור, בהדרגה ובכדי לעשותו מא' עד ת' כדאי להעזר בחברה מקצועית.

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן, כמו קידום אתרים אורגני אינו קידום אתרים בחינם. עם זאת, כאן תשלמו רק כאשר תהיה התעניינות באתר שלכם. מדובר על מודעות המתפרסמות תמורת תשלום לגוגל. בתמורה לתשלום מופיע הקישור לאתר במעלה רשימת התוצאות ללא קשר למיקום האמיתי של האתר. התשלום, כאמור, הוא תמורת הקלקה (PPC) ולא באופן שוטף. שיטת קידום זו כדאית כאשר מעוניינים לקדם קמפיין בזמן קצר, להביא לידיעתו של ציבור רחב ככל האפשר ובזמן קצר ככל האפשר על מוצר, אירוע או על קיומו של האתר שלכם.

עשה זאת בעצמך

ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן לבצע קידום אתרים בחינם בעצמכם.  אלו כלים הניתנים מטעם גוגל בכדי שתוכלו לבצע קידום אתרים חינם ותעזרו לאתר שלכם להגיע גבוה יותר. כלים אלה נותנים לכם בעיקר מידע שיכול לסייע לכם לשפר ולשדרג את האתר. אחד הכלים למשל הוא שיפור מהירות האתר. הכלי מאפשר לכם למצוא שגיאות הקיימות באתר או מציע לכם פעולות לביצוע שישפרו את המהירות. כלי אחר הוא ניתוח נתונים מלא המראה לכם מדי יום כמה גולשים ביקרו באתר בפרק זמן מסויים, כמה הגיעו דרך גוגל וכמה דרך מודעות, מאילו ארצות מגיעים הגולשים ועוד. כלי חשוב אחר לביצוע קידום אתרים חינם הוא מציאת מילות המפתח ומספר הפעמים בהן השתמשו גולשים במילים אלה. כל הכלים הללו ואחרים יסייעו לכם לשפר בעצמכם את מעמדו של האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *