לקראת החורף- כיצד להכניס חמימות ואוירה נעימה לבית?

כולנו רוצים לבוא הביתה ולהרגיש חמימות. לא מדובר דווקא על טמפרטורה אלא על אוירה ותחושה כללית, פשוט תחושה של בית. ישנם היום לא מעט אמצעים לעשות זאת. חלקם הם משמעותיים ולטווח ארוך וחלקם הם קטנים ושניתן להחליפם מתי שרק מתחשק. אז לפני שהחורף מגיע- מהם הדברים שיתנו את ההרגשה הכיפית  הזאת כשחוזרים הביתה ביום חורף גשום?                                                                     Set of four wooden texture backgrounds

פרקטים, ריצוף פלסטי או גרניט דמוי פרקט

המראה של רצפת עץ הוא ללא ספק מראה היוצר תחושת חמימות ומזכיר בתים אירופאים ספוני עץ. עם זאת, פרקטים מקוריים מעץ אינם בהכרח שיא הנוחיות ודורשים אחזקה מיוחדת בגלל תכונותיו המיוחדות של העץ. לכן, היום ישנם לא מעט תחליפים לעץ והמראה והתחושה- חמימים לא פחות. פרקטים מסוג למינציה עשויים חומרים סינתטים והם קלים מאוד לתחזוק ואף זולים יותר. ישנו ריצוף פלסטי עשוי חומר פולימרי ומגיע ברצועות דמויות פרקט. ישנו גם ריצוף גרניט בעל מראה כזה. כמובן שאיננו מצפים שתחליפו כעת את כל הריצוף אך אם הדבר עומד על הפרק- דעו מהן האפשרויות שלפניכם.

שטיחים מכל הסוגים

שטיחים הם אמצעי ליצירת חמימות באופן משמעותי גם מבחינת המגע וגם מבחינת המראה . ישנם היום שטיחים מסוגים שונים, בעלי שערות קצרות וקצוצות ועד שערות ארוכות ונעימות. הצבעים והדוגמאות הם כמובן מגוונים מאוד, החל מדוגמאות מקסימות לחדרי ילדים, דרך דוגמאות אתניות ועד דוגמאות מודרניות. גם בתחום זה ישנם חידושים כמו אריחי שטיחים בהם גם אם חלק מתלכלך אין צורך להחליף  את כל השטיח אלא רק את האריח המלוכלך או הקרוע.

טפטים ומדבקות קיר או פשוט צביעה מעניינת

לקירות ישנו חלק משמעותי ביצירת אוירה נעימה. ראשית ניתן לצבוע חלק מהקירות באופן מעניין ולתת לאחד מהם צבע חם כמו אדום או חום. הדבר ייצור עניין וגם יכניס חום. אם אינכם רוצים להתעסק עם צביעה ישנן אפשרויות אחרות ופשוטות. זוכרים שלסבא וסבתא או אפילו להורים היו טפטים? גם היום ישנם אך כמובן אלה טפטים משודרגים הנוחים להדבקה ולהסרה ובעלי דוגמאות מקסימות. הם מתאימים לכל החדרים, כולל סלון. ניתן גם להעזר במדבקות קיר. ישנן מדבקות גדולות החולשות על פני שטח גדול. גם תחום המדבקות הוא ענק וישנן דוגמאות רבות, לא רק לחדר הילדים.

חפצים לקישוט

מלבד הדברים הגדולים שמנינו, ישנם כמובן הדברים הקטנים שעושים לנו כיף: נרות, פרחים, תמונות בכללי או תמונות של המשפחה- כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו. העיקר שיהיה חורף נעים וחמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *