השקעות בנדל"ן- רווח לטווח ארוך

למרות יוקר המחיה הרב במדינה ולמרות ההוצאות הבלתי פוסקות, ישנם עדיין אנשים אשר הצטבר להם סכום כסף בצד אשר הולך וגדל עם השנים. הדבר קורה למשל כאשר משתחרר להם סכום גדול מקרן השתלמות או קופת גמל או עקב סכום כסף שהתקבל בירושה. מבחינתם הם בצומת דרכים בו הם שוקלים מה לעשות עם סכום הכסף כך שיצליחו לקבל ממנו את התשואה הגבוהה ביותר. ישנם מספר אפיקי השקעה. אחד האפיקים שנחשבים למשתלמים ביותר הוא השקעות נדל"ן. מדוע אפיק זה נחשב לרווחי ואיך להצליח להפיק ממנו את המקסימום?                                protective headphone

צניחת מחירי הדירות לא נראית באופק

עבור זוגות צעירים אשר מחפשים לרכוש דירה במחיר סביר כבר במשך שנים הגשמת החלום מתרחקת יותר ויותר. עבור המחפשים להשקיע בתחום ואלה הרואים השקעות נדלן כרשת ביטחון למען העתיד אלה הן דווקא חדשות טובות. נכס נדל"ני יכול להניב תשואה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. הרווח ממנו הוא בעצם כפול: הוא יכול לשמש כמשכורת נוספת באופן קבוע מדי חודש אך באותו זמן עולה ערכו של הנכס, במיוחד אם נעשית השבחתו באמצעות תמ"א 38 או טיפוח האזור- השקעה בתשתיות ובחינוך שמביאה אליו אוכלוסיה איכותית המעלה את ערך הנכסים בסביבה. כך יהיה ניתן בעתיד להרוויח מן המכירה שלו. הרווח הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך מושכים רבים להשקיע בתחום. למרות זאת השקעות נדל"ן יש לעשות בחוכמה כיוון שמדובר בהשקעה בסכומים גדולים הדורשת בדרך כלל גם השגת מימון.

איך לעשות זאת נכון?

על מנת להכנס לתחום של השקעות נדלן, כמו בכל תחום אחר, צריך לעשות היטב שיעורי בית. כדאי מאוד לקרוא מהי הערכתם של המומחים לגבי האזורים שבעוד מספר שנים עומדים להיות אזורים חמים ומבוקשים. כדאי לרכוש נכס במקום שהיום אינו נחשב מבוקש אך בעוד מספר שנים יהיה כזה. הפיכתו של אזור למבוקש יכולה להתרחש גם בעקבות סלילתו של כביש מהיר בסביבה או הפעלת קו של רכבת מהירה באזור שינגישו את אותו אזור למרכז ויעלו ואת ערכו. בנוסף, יש להשיג מימון בצורה חכמה. יש לבדוק את המשכנתאות שמציעים הבנקים השונים ולקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. בחיפוש הנכס יש להחליט מראש איזה סוג נכס הוא יהיה: מה יהיה גודלו, מספר החדרים, האם במבנה רב קומות או בית פרטי וכו' ובכך להתמקד. אם זו הפעם הראשונה שנכנסים להשקעה מסוג זה כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום לפני שמתחילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *