אטרקציות בגליל המערבי

אם תמיד אהבתם את החלק הצפוני של מדינת ישראל ואתם מעוניינים ליהנות מכמה ימים של נופש באזור זה, מאמר זה יפרט אודות האטרקציות האפשריות באזור ויספק נקודות חשובות לגבי בחירת בית מלון בצפון.            Picturesque valley in the Galilee.

 

מגוון אטרקציות לכל הרכב

הגליל המערבי הוא אחד החלקים היפים ביותר בצפון הירוק של מדינת ישראל. מבחינה רשמית חלק זה כולל את כל האזורים מראש הנקרה ועד בית נטופה בדרומה של מדינת ישראל, אך כאשר מתייחסים אל אטרקציות בגליל המערבי הכוונה היא בעיקר אל אותם מושבים, יישובים, ערים וכפרים מאזור ראש הנקרה ועד עמק זבולון. האזור המערבי של הגליל כולל אטרקציות רבות מהם ניתן ליהנות, אם מדובר על סדנאות שונות, טיפולי ספא, גלריות ומוזיאונים, טיולי אופניים למשפחות, יחידים וקבוצות, בתי מלון בצפון שמותאמים להרכבים שונים, רכיבה על סוסים לכל המשפחה, טיולי טרקטורונים, טיסה במצנחי רחיפה והרשימה עוד ארוכה.

 

הגליל המערבי- בחירה ממוקדת

ישנם יישובים רבים באזור הגליל המערבי ולכן חשוב מאוד להחליט באיזה אזור בחלקו המערבי של הגליל אתם מעוניינים להתמקד.  הערים הידועות באזורים אלו מאגדות היסטוריה מרתקת וארוכת, כמו למשל העיר נהרייה, עכו, מעלות תרשיחא, שפרעם וכרמיאל, סחנין וטמרה. בנוסף, יש כמות לא קטנה של יישובים ומושבים באזור זה, כמו למשל שלומי, ירכא ועוד. ההחלטה לבחור בית מלון באזור הצפון לכמה ימי נופש היא ההחלטה ליהנות מטיולים רגליים קסומים במסלולי החברה להגנת הטבע, ליהנות ממסעדות ובתי קפה איכותיים, ליהנות מחיי הטבע והציפורים המיוחדות שמגיעות לצפון, הנאה משווקים צבעוניים וזולים בערים וכפרים שונים בצפון ועוד.

 

בתי מלון בצפון ועוד

אם החלטתם שאתם מעוניינים לנפוש מספר ימים בחלקו המערבי של הגליל חשוב מאוד שתתכננו את הנופש שלכם בצורה מסודרת טרם היציאה אליו. בצורה זו תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים וניצול מקסימאלי של הזמן בצפון. הדברים אותם יש לקחת בחשבון הם:

  • לינה- בחירת בית מלון בצפון צריכה להתבסס על אותו אזור בו מעוניינים לשהות בגליל, ההרכב, דרגת האירוח של המלון וההתאמה של בית המלון לצרכים של האורחים והתקציב שלהם. אפשרויות הלינה רבות ביניהן מלון בוטיק, בית הארחה, צימרים וכמובן בתי מלון בצפון.
  • פעילויות- יש מגוון אטרקציות בצפון ולכן חשוב כל כך להחליט מהן האטרקציות בהן אתם מעוניינים ולברר מתי הן מתקיימות והאם הן מתאימות לקהל היעד אליו אתם משתייכים.
  • מזון- יש מגוון מסעדות שמציעות סגנונות קולינאריים שונים שתמיד מסקרן לנסות. בנוסף, ניתן ליהנות מישיבה בבתי קפה ובפאבים רבים.
  • מיוחד- יש אטרקציות שייחודיות רק לחלקה הצפוני של המדינה, כמו למשל נדידת הציפורים בחורף אותה ניתן לראות משמורות מסוימות, סדנאות של בישול גלילי שמאפיינות חלק זה של המדינה, יקבים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *