אני – יחיד ומיוחד

אנחנו חיים בעידן חדש. עידן של מודעות עצמית, עידן של פתיחות, עידן של בחינת גבולות אישיים, עידן של מיצוי היכולת האינדיבידואלית. ההבנה שבעזרת כלים נכונים אפשר ליצור עולם אישי חדש ואחר, נותנת לכל אחד את ההזדמנות לבנות את עצמו מחדש.                                                                           Brother and sisters showing thumbs up

הורים בעידן החדש הזה שמים דגש על שיפור ביטחון עצמי של ילדיהם. הדגש שכל אחד הוא יחיד ומיוחד מאפשר לילד לצמוח עם הבטחון שיש ביכולתו לעשות דברים, ליצור יצירות, להגיע להגשמה של חלומות. אין זה פשוט להקנות ביטחון עצמי לילדים ובוודאי אין זה פשוט לשנות דפוסי חשיבה אצל מבוגרים. אנחנו נתקלים באין-סוף פרסומים לסדנאות ולימי עיון על הנושא והשאלה הגדולה במי לבחור.

חברת 'הומניקיישן' עושה את ההבדל! בשיטה מודולרית של קורסים המשלימים זה את זה ומעצימים את האדם נרכשים כלים למיצוי הפוטנציאל האישי, האנושי והחברתי שלו. ההבנה שכל אדם וארגון יכול ליצור ולהגיע למצויינות והצלחה בעזרת שינוי התפיסה שלו על עצמו היא הבנה יחודית. אנחנו רגילים לפעול מתוך שגרה ותוך כדי אמירות כמו: "ככה אני", "בגילי אני כבר לא אשתנה", "זה מה שיש". חברת 'הומניקיישן' באה לשנות את האמירות האלה. באה להראות שהתפקוד הזה מתוך שגרה לא מוביל לתוצאות פורצות גבולות. כדי להגיע להישגים אחרים יש לשנות דפוסי פעולה מוכרים או דומים. לצאת מה'קופסא'!

התפקיד של חברת 'הומניקיישן' הוא להקנות לאדם ביטחון עצמי שיש ביכולתו לעשות שינויים שיובילו לתוצאות אחרות. תוצאות שיוכיחו לו שהפוטנציאל הגלום בו, אכן יכול להתממש. ההבנה שבשינוי אישי, אפשר לעשות שינויים משפחתיים, עסקיים, ארגוניים וחברתיים היא הבנה שיכולה להוביל לפריצת דרך עצומה. שיפור ביטחון עצמי עושה פלאות בחיים האישיים ומכאן יש השלכה לכל חיי האדם. בלמידה התנסותית – חוויייתית (וכדברי איינשטיין: 'רק מתוך יצירה יש תהליך של לימוד'), אפשר לפרוץ גבולות מגבילים ומדכאים. גבולות ששמים תקרה נמוכה לאפשרויות האינסופיות שגלומות בכל אדם ואדם. בתהליכים שעוברים האנשים שמתנסים בסדנאות חברת 'הומניקיישן' הם מגלים את ההבנה והחזון שאפשר ליצור עולם שעובד לכל אחד מתוך אהבה, אכפתיות ושיתוף פעולה. גילוי זה נכון לכל תחומי החיים וניתן לישמם בחיי משפחה נעימים ומלאי חדווה, בחיים עסקיים מוצלחים ואנרגטיים, במסגרת ארגונים שיובילו לשינויים חברתיים מוצלחים ובעצם בכל נושא ונושא.

כן, אנחנו חיים בתקופה של עידן חדש! לכן צריך לעשות מעשה: לשנות ולהשתנות. לצאת מדפוסי חשיבה מגבילים ולפרוס כנפיים ולמצות את מה שגלום בתוכנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *