הצלחה בחיים –כיצד?

 

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה לממש את הפוטנציאל הטמון בו, כל אחד ואחת מאיתנו מעוניין לחיות חיים מלאי סיפוק וכל אחד ואחת מאיתנו רוצה לגלות במהלך חייו מה הם המרכיבים הסודיים להצלחה בעסקים, בזוגיות, במערכות יחסים בינאישיות ובכל תחום אחר בחיים. אך למרות הרצון המשותף לכולנו, רק מעטים מאיתנו מצליחים להגשים את רוב חלומותיהם ושאיפותיהם בחיים, ורק מעטים מאיתנו מצליחים לחיות חיים מעוררי השראה.                                                                                                      MED0001020

אם כך, חשוב שנדע מה מונע מרובנו לכרוע תחת מטלות החיים והיומיום, וכפועל יוצא מכך לוותר על החלומות הפרטיים שלנו? האם מדובר בתפיסות שגויות ודעות קדומות המושרשות בנו? האם מדובר בפחד מכישלון או הצלחה? האם מדובר בהרגלים לא חיוניים אותם אימצנו לאורך השנים? וחשוב מכך, האם יש בכוחו של כל אחד ואחת מאיתנו את היכולת לשנות את המציאות ולהפוך לסיפור של הצלחה בחיים אותם אנו בוחרים לחיות כאן ועכשיו!

כיצד תוכלו להפוך לסיפור הצלחה?

על מנת להפוך לסיפור הצלחה אישי ועל מנת לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם, נדרשת בראש ובראשונה מחויבות להצלחה. מחויבות זו מהווה את ההבדל המרכזי בין אנשים המצליחים לעלות על מסלול ההצלחה בחיים לבין אלו הבוחרים (במודע או שלא במודע) להישאר מאחור. אני עושה שימוש במילה בוחרים מכיוון שלהפוך לסיפור הצלחה הינו תהליך המתחיל מבחירה מודעת ונטילת אחריות אישית על כל המתרחש בחייכם. מחויבות להצלחה היא למעשה הגדרה כוללת לכל סיטואציה עימה אנו מתמודדים במהלך היומיום, והיא מה שהופכת אותנו למלאי כוחות, תשוקה ומוטיבציה להיחשף למרכיבי ההצלחה ובסופו של הליך לגעת בה!

חיים של הגשמה עצמית הם קודם כל דרך חיים ומחויבות לדרך בה אתם בוחרים. חיים בהם תצליחו לממש את הפוטנציאל הטמון בכם, מחייבים אתכם בפיתוח המודעות העצמית מתוך מקום המתבונן, בוחן, מאבחן ונוקט דרך, עמדה ופעולה למימוש הפוטנציאל. התהליך, האימון האישי, המחויבות לדרך, ומעל הכול, הסיפוק העצמי הנלווה לאורח חיים הממצא את הכישרון והיכולות הטמונות בכם (בדרך תשמחו לגלות שבכל אחד ואחת מאיתנו טמונים כישרונות ויכולות אותם אתם רק יכולים לדמיין כרגע), הם המרכיבים העיקריים המהווים את הבסיס להצלחה בחיים ולחיים של הגשמה עצמית בכל תחום בו תרצו להגשים את עצמכם.

זכרו, הדרך היא המהות והיא המפתח האמיתי להצלחה. הדרך היא זו המעניקה לנו את מקורות ההשראה להצלחה והיא זו שתוביל אותנו לעבר מסלול ההצלחה, כאשר ההצלחה עצמה היא היעד אליו אנו בוחרים ללכת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *