כל מה שחשוב לדעת על בדי הצללה

מחפשים אחר אריגי בד איכותיים המיועדים לצרכי הצללה? עומדים לקראת תיחום וקירוי שטח ציבורי או פרטי באמצעות בדים או רשתות? זה הזמן לדעת הכול על בדי ורשתות ההצללה המשמשים לצורכי הצללה מיטבית בימי הקיץ וביתר ימות השנה שטופי השמש במזג האוויר הישראלי. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי ומקצועי אודות בדי ורשתות ההצללה המיוצרים ומשווקים בישראל.                                                            New home construction framing.

מהם בדי ההצללה

בדי הצללה איכותיים הם למעשה אריגים ייעודיים המיוצרים מחומר גלם המכונה: פוליאתילן. חומר זה מגיע עם דחיסות גבוהה של מסנני U.V, והוא מתאפיין גם בגמישות ויציבות גם לאחר מתיחתו בשטח המיועד. חומר הפוליאתילן הינו חומר בעל אטימות לחדירת מים, וכפועל יוצא מכך, הוא אפקטיבי למטרות קירוי והצללה בכל ימות השנה. על מנת להבטיח לעצמכם מוצר הצללה איכותי ופרקטי לאורך זמן, אנו ממליצים לכם לבחון האם מוצר ההצללה אותו אתם עומדים להתקין בשטח המיועד הינו בעל המאפיינים הבאים: ראשית בדקו האם האריג אותו אתם עומדים להתקין בשטח המיועד להצללה מיוצר מחומר בעל עמידות לאש. תקן אש סטנדרטי מאפשר לכם ליהנות ממשטח הצללה העומד מפני התבלות לאורך תקופה של עד 8 שנים, וכפועל יוצא מכך, הוא מסוגל להיות חשוף לשמש לאורך כל התקופה.

שנית, בדקו האם מוצר ההצללה המיועד מספק לכם כיסוי מקסימאלי של 92 עד 98 אחוזים בפני קרני ה-UV. על פי התקן הישראלי שמספרו 748, אריגי הבד המיועדים להצללת שטחים אמורים להכיל בין 92 ל-98 מסנני UV. כמו כן, תקן זה מחייב הצללה במינימום של 90% מהשטח המיועד. בנוסף לאריגי ההצללה, חשוב שתבדקו כיצד מיושמת ההתקנה ומתיחת הבד על גבי העמודים המותקנים בשטח.

גם בכל הנוגע לאביזרי ההרכבה של הבד או רשתות הצללה, חשוב שתבדקו האם האביזרים המשמשים לצורך כך הינם בעלי תו תקן ישראל, והאם הם מותקנים בשטח על ידי חברה המתמחה בכך. ברוב המקרים, חברות המתמחות בהליכי ייצור של בדי הצללה או רשתות הצללה, הן חברות המעניקות לכם שירותי התקנה והתאמה אופטימאלית של מוצר ההצללה לצרכי ההצלה ולתנאי השטח המיועד. חברות אלו הן חברות בעלות ניסיון מקצועי רב שנים בתחום מתן פתרונות הצללה, והן עושות שימוש מורחב בחומרי גלם איכותיים, בטיחותיים ובעלי עמידות ארוכת שנים. מרבית חברות ההצללה המקצועיות ביותר בישראל, מעניקות לכם גם אחריות מקצועית בגין העבודה ומוצרי ההצללה אותם תרכשו מהם. אחריות זו מיועדת לצרכי תיקון והחלפה במידת הצורן בהתאם לתוקף וטיב האחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *