אוכל לחתולים וכלבים – כל העובדות

בישראל אנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמגדלים חיית מחמד כזו או אחרת. באופן די ברור אנו יכולים לדבר על כלבים ועל חתולים כחלק הגדול ביותר של חיות מחמד שמוחזקות בבתים ובדירות בישראל. כחלק מהגידול הרציני של כלב או חתול, אנו יכולים לזהות את המזון ככזה שיכול לעשות את ההבדל בין חיית מחמד שאינה מטופלת כראוי ויכולה לעתים לסבול מבעיות תזונה ובריאות, ובין כלב או חתול שנראים מצוין ומתפתחים כראוי.

 

אך כשאנו מדברים על תזונה אנו בעצם מדברים על רכישה של אוכל לחתולים ולכלבים. סיבוב קצר בלא מעט ערים בישראל ובדיקה של אתרי אינטרנט שונים, יראו לנו כיצד יש המון מקומות בהם אפשר לרכוש מזון כזה עבור חיית המחמד. המספר הרב של חנויות (מוחשיות ווירטואליות כאחד) מדגיש את העובדה שכל חנות מציגה את המחירים שלה,  ובכך נשאלת השאלה עד כמה יכולים להיות הבדלי מחירים בין גורמים אלה.

 

חשוב להבין שניתן ליצור חיסכון משמעותי

לא נגזים אם נגיד שהיום זה לא פשוט להחזיק כלב או חתול. אם בעבר ראינו כיצד רבים הם אלו שלקחו את השאריות מארוחת הצהריים והעבירו אותה לצלחת של רקסי או של מיצי, הרי שהיום התמונה שונה. רבים הם בעלי חיות המחמד שהבינו שלא כדאי להשוות את השאריות שמעבירים לכלב או לחתול למזון מיוחד שמיוצר רק לאחר שאנשי מקצוע מומחים עמלו קשות ורבות על פיתוח אוכל לכלבים או לחתולים ברמה גבוהה כל כך.

 

לכן רכישה של מזון איכותי מחנות מסוימת היא דבר שכל בעל כלב או חתול מכיר, ולכן יש צורך להבין כי בחינה מדוקדקת של המחירים תביא לזיהוי של ההבדלים בין מחירים שונים של החנויות. זיהוי של חנות מסוימת כזולה יותר מאשר אחרות יגרום לרבים לחסוך כסף רב בגידול חיית המחמד. הזיהוי גם ידגיש כיצד לעתים יש הבדלי מחירים משמעותיים מאוד בין חנויות שונות, והדבר מדגיש עוד יותר את היכולת לחסוך לא מעט כסף.

 

המשווקים הרבים מתחרים על כיסו של כל בעל כלב או חתול

בל נשכח שגידול של חיית מחמד כחתול או כלב נמשך שנים. למרבה השמחה אנו רואים כיצד שמירה על חייהם של חיות מחמד אלה מביאה להארכת החברות איתם לשנים רבות, כשהדבר גם מדגיש שיש לרכוש לא מעט מזון. לכן כל בעל חיית מחמד מוכרת כמו חתול או כלב אינו צריך להתעצל אלא לנצל את התחרות הגדולה בין משווקים רבים שמציעים אוכל לחתולים ומזון לכלבים כדי ליהנות מהמחיר האטרקטיבי ביותר.

 

כמובן שאין שום סיבה להתעלם מרמת האיכות של כל חברה שמייצרת מזונות כאלו. כלומר, שגם אם מוצאים מבצעי מכירות על סוג מזון מסוים או מוצאים חנות זולה במיוחד, אין להתפתות מיד ויש לבדוק גם את איכות המזון. זאת מאחר ומזון איכותי תורם להתפתחות בריאה של חיית המחמד, הוא מאפשר לה ליהנות ממזון טעים, והוא מבטיח לבעליה המון שקט נפשי והבנה כי הוא עושה הכול למען חבריו ההולכים על ארבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *