קידום אתרים בחינם – איפה הכסף?

הרשת מציעה פלטפורמות וממשקים רבים. ניתן לקדם את אתרכם באתרים שונים, באמצעות פרסומת, סרטוני וידיאו, ברשתות החברתיות ועוד. ניצול מושכל של מגוון האפשרויות העומד לרשותכם יאפשר לכם להפיק ולמצות מהרשת את ההיצעים החינמיים בשדות העצומים, הבלתי נדלים, הקיימים בה.

האינטרנט הוא בופה. מזנון חופשי. מוגש בו מכל טוב. אפשר, כמובן, לאכול בו גם במסעדות יוקרה. להזמין מקום מבעוד מועד ולשלם על ארוחה מושקעת. אפשר גם לקושש בו מזון. אפשר, כמובן, לשלם לחברה המציעה שירות קידום אתרים. כמשוער וכצפוי, היא תעשה עבורכם עבודה טובה ומקצועית. אבל אם אתם רוצים או נדרשים לצמצם הוצאות ולהשקיע את כספכם באופן שלא מותיר לכם אפשרות לשלם בעבור קידום אתרים באינטרנט תוכלו לשווק את אתרכם באמצעות קידום אתרים בחינם.
הרשת מציעה פלטפורמות וממשקים רבים. ניתן לקדם את אתרכם באתרים שונים, באמצעות פרסומת, סרטוני וידיאו, ברשתות החברתיות ועוד. ניצול מושכל של מגוון האפשרויות העומד לרשותכם יאפשר לכם להפיק ולמצות מהרשת את ההיצעים החינמיים בשדות העצומים, הבלתי נדלים, הקיימים בה.
קידום אתרים בחינם – כמעט הכול בידיכם
אם אתם רוצים למקסם את "שיטת" קידום אתרים חינם תוכלו להסתייע בפייסבוק. תוכלו לפתוח פרופיל, לכתוב בו פוסטים ולהטמיע בו קישורים לאתרכם. אתם יכולים למשוך חברים חדשים וכך הם ייחשפו, בין השאר, לאתרכם. כנ"ל טוויטר, שם, בין הציוצים, ניתן לקדם את האתר על ידי לינק.
אתרי בלוגים מובילים מהווים זירה טובה לחשיפה. ניתן לפתוח בהם בלוג, עם קטעי וידאו, מלל ותמונות, כתבו מאמרים, הגיבו, ובכל עת הכניסו קישור לאתרכם. קידום אתרים בחינם נעשה באמצעות ריבוי הזרועות הקיימות ברשת. קידום אתרים חינם מאפשר לכם להגיע אל קהל יעד עצום. בתוך זמן קצר אתם עשויים להיווכח בתופעה מוזרה: במקום להשקיע כסף אתם מרוויחים אותו. במקום לזרוע – אתם קוצרים אותו.
בניית קישורים – הזרוע הארוכה, התמנונית, של הרשת
על האפקטיביות הרבה של קישור אל האתר מפלטפורמות שונות עשויה להעיד הגעתם של גולשים ולקוחות ממקומות לא צפויים. יש הנחשפים אל אתרכם כאשר הם מחוברים לרשת חברתית או צופים בפרסומת בהיסח הדעת, באקראי, ולפתע משהו שובה את עינם וצד אותה: לפתע מבזיקה בהם הכרה- אתכם הם מחפשים. את אתרכם. את המוצר או את שירותכם. בניית קישורים מאפשרת לכם להיחשף אל קהל יעד פוטנציאלי גדול, אשר לא שיערתם כלל את קיומו.
אין ספק כי בניית קישורים הינה אחת הדרכים היותר אפקטיביות בתחום קידום אתרים חינם. אתרכם מקודם בכל מקום ובכל זמן כמו זרעים המפיצים את עצמם. בניית קישורים אורגת סביב אתרכם רשת פעילה של גולשים. היא מעמידה את אתרכם במקום גלוי, נצפה, וכך עשויים גולשים אקראיים להיהפך ללקוחותיכם.
הערך המוסף של קידום אתרים חינם הוא ביכולת להגדיל את ההכנסות ואת הרווחים שלכם מבלי להשקיע כלל כסף בקידום ממומן של האתר. מדובר בכלים זמינים וחינמיים. אפשר לבחור עיצובים מתוך תבניות קיימות ולהעשיר את האתר בכל עת, כאשר תמיד ניתן גם לקשר באמצעות לינק אל אתר או אתרים שאתם רוצים לקדמם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *